F.R.I.E.N.D

FRIENDSH Pictures, Images and Photos
 
dya_5278: thz..
dya_5278: i love you, dyana..
dya_5278: tue2 aq pon..aq still mengekalkan awet mude aq..
dya_5278: ko tu..hrp je mude..
dya_5278: muke dh kerepot..
dya_5278: hahahha
dya_5278: ooppss...
dya_5278: terlkutok plak!
dya_5278: haha
dya_5278: psl naqib tu...no way!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
dya_5278: dye future hubby aq
dya_5278: mne leyh share
dya_5278: naqib tu .... HAK MILIK MUTLAK AKU..
dya_5278: private & confidential, u know
dya_5278: haa...psl rombongan tuu
dya_5278: ..
dya_5278: sory x ajk ko..
dya_5278: aq ni kire nasep
dya_5278: sbb aq org terakhir yg t'plh au
dya_5278: nway.. thx
dya_5278: love u soooo much!!

Dya,aku sayang ko jugak wei.sayang sgt2.kau kawan terbaik aku masa form 1.tapi kenapa kita dah x rapat dah sekarang.dulu kita ber4,rapat wei.pergi mane2 same2 jer.aku ingat lagi ko x nak pgi mane2 klu x de aku.sume benda ko nk buat dgn aku..klu x ngan aku msti ngan raja ngan tasha.tapi sekarang kenapa macam ade jurang pemisah antara kau dgn kitorang ber3.Dya,dorang sume ckp ngan aku,ko da x cam dulu lagi.raja,tasha sume ckp ngan aku.ko da x layan kitorang cm dulu lg.dgn aku kau okey lg,masih nk layan.kenapa ngan tasha kau da lain.mungkin Kitorang rasa kadang2 kitorang je SSGB nk jumpa ngan ko sdgkan ko x de rasa ape2 pon.sorry to say tapi siyes wei.menapa hubungan persahabatn kita x kuat macam hubungan aku dgn PIPS.?salah aku sbb aku x mohon asrama supaya sama2 aku dgn kau.Kalau boleh aku nk sama kelas dgn ko.kitorang sume nk macam tahun lepas.Dya.i miss the old SITI NUR DHIYA.
-aku x nak friendship kita putus-
Friendship Pictures, Images and Photos

0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA