today is suck aprilfool

salam.april fool.?korang sambut ker..?da ar.sebenarnyakan,tadi kt sekolah ade buat spotcheck mengejut,lepas solat zohor,ade pengumuman suruh berkumpul kt dewan.ingatkan ade ceramah ke aper.kn sekolah tu kan "hobi" memberi ceramah kan2..tetibe tgh duduk2,dia bg pengumuman sume pngawas perempuan gi surau,aku ngan pngawas lain pon gi.mase nk masuk tu ustzh da cek sorang2.aku x kesah la sbb aku x buat aper2..pastu aku kena tulis nama dorang.hush2,mcm2 yg dirampas..bedak,handphone,cermin.perfume..huhu.yg aku peliknya kenapa dorang ni bwk fon gi sekolah.dorang x rasa ke itu satu benda yg melecehkan.ye lah..nk bukak fon sendiri pon kena cover2.sume kena cover2.bila spotcheck gelabah x tentu pasal..cube ar dorang x yah bwk.kan senang kerja.klu kt tempat lain..siap boleh call terjerit2 lagi.terlompat2.ni x sume nk cover.yg pasal alat make-up tu.Yeah!plizlah wei,jijik ar wei bwk lipstick orang2 tua gi sekolah..eee,geli jer,klu lipbam x pe ar.ni lipstick yg jenama cam jual longgok tu..ca orang tua la.yg bwk bedak2 compak ni,bedak2 lain x pe lah,yg compak ni,sume muka2 cantik,putih2.tapi kenapa dorang bwk bedak lagi..x faham.x faham.macam2 ar kerenah korang ni..tapi kan yg suck nya sbb kawan2 kelas aku terKANTOI..Eeee,sedih sgt..sume meleleh2 tw tadi..Ishh!WatdeFak la lu minah gedik!!!!Ko buat salah x pe plak,bile kawan2 aku,mula lah nk kepoh2 bak x cukup mulut! OH ya Bebek a.k.a Itik.ko tw x,mulut ko yg cam spesies itik tu la pnyebab ko pon TERKANTOI.so cover2 la mulut tu..sorry lah,aku emo bila bab2 kawan2 aku tw.

Yg lagi2 suck nyer.novel kena rampas!wei,da lah aku kawan2 aku blambak pinjam novel aku.aku boleh tebus satu jer.tadi aku pergi wat surat janji x kan bwk novel lagi.Pergi pejabat sorang2.cuak doo..terok kan.Hishh, siyes,aku x kan bwk novel lg.insaf ar wei

yeah!harini mmg betol2 april fool lagi2 buat kawan2 aku
cam2 masalah harini wei
p/s;nana,izlyn.tabahkan hati.okey.

Bye
Diyana

0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA