Oh!apakah itu?

s a l a m!
harini aku nk bercakap lah sikit tentang tabiat-tabiat budak myspace okey.aku tak taulah diorang ni apa masalah.bile komen2.soalan nye mesti hai,salam.ok.itu x per.pastu mst tanya tgh buat aper.Oh what that.kalau da ade depan komputer buat apa lagi mst lah online.heh.cuba bayangkan korang tgh makan,orang tanya tgh buat ape,x ke korang rasa nk sepak2 je orang tu.macam tu lah apa yg aku rasa.Annoying!lepastu pasal singlesingle ni.Hey!nk minx 2 couple cari lah kt web jodoh.com.haha macam ade.Carilah kt web2 kahwin ni x cari kt myspace jugek!saya x nak cari jodoh lagi okey.kalau aku nk dah lama dah aku letak lagu cari jodoh kt profile aku.umur pon baru 14 tahun bulan 9 ni.dah nk cari jodoh.bapak gatal!haha.korang janganlah taanya2 soalan camtu lagi ea.

  • aku x sombong
  • aku x perlu kan BF
  • aku x nak BF myspace
  • aku mencari monkey love bukan true love
okey!tolonglah jangan komen camtu lagi.okey.Tolong berhentikan tabiat itu okey.

6 KOMENGG:

ツhʋƨиα ツ said...

HAHA totally agree yana !
annoyink gilaa dorang ;P

Syida Shukor said...

"aku mencari monkey love bukan true love "

ehhh ! betul ke ni atau terbalik ? hehe

akak pun ada myspace gak . memang biasa sangat diorang akan cakap macam tu . terus akak tak layan . malas . hehe . so buat bodoh ja okay ? (:

nawal said...

haha.. rse anoyyed!

diyana said...

Husna:tau x per.prgai cam ape ntah!
sabar jer.

diyana said...

Syida Shukor:akak,haha.mmg btol saya cari cinta monyet bukan true love.

bukan salah taip.mmg pon

diyana said...

nawal:tw x per

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA