pesanan buat duda-duda ku

this entri is dedicated to Hasya.Hasya,ko nak sangat kan tau saper skandal2 aku kan.ni aku brtau.Hasya,FYI, sekarang ni mereka-mereka ini sudah menjadi duda-duda aku.Haha.sudah x de kena mengena dgn aku. Sekarang ni aku dah jadi janda.okey ni aku list kan

  • Azizulhasni Awang
dia aku mula kenal masa umur 11 tahun.dajah 5.dia kan atlit negara.so aku adore lah ngan die.die ni terrer tau.So aku mmg gile2 dgn die.tapi kan die dah kahwin bulan Januari haritu.Mula-mula tu aku benci gile dgn die ngan wife die.Sorry,Kak Tya kalau baca ni.dulu lah.Tapi aku dah dapat terima kenyataan.pesanan buat dier
selamat pengantin baru dan semoga kekal hingga ke anak cucu.Jaga kak Tya baik2 yer.
  •  Ribena
Oh Ribena,nama samaran ea Hasha.bukan btol2.Budak PNB.die ni pon sebenarnya x.aku bukannya suke die.Usha2 jer.suka tgk2 die jer.itu dulu lah.tahun lepas.pesanan untuk die

Jaga kawan aku baik2.ko sakiti die,aku bunuh kau!whatcah you!

  • Blueberry
aku suka kau.itu ajer.haha.itu dulu.masa form 1.itu pon awal2 jer.pastu da x minat dah.aku korbankan kau untuk kawan aku.Pesanan  untuk die.
belajar lah betul-betul.bhaha.

  • Lipice
Jumpa die masa Alam sekitar.Tgk2 cket.Usha,pastu ada kakak form 2(tahun lepas) minat die.so aku berhenti minat dier.haha.pesanan untuk die.
Jadi imam suara kuat2 tau.

  • Stich
Budak ni memang lah.aku pon kadang2 x caya.
Wei,aku tak tau kenapa aku suka kau.macam x caya pon ader.kan2.Lama gile aku suka kau.susah gile nk benci ko.Tapi sekarang aku dah berjaya!yes.i hate you!wei,kita kawan kan.haha.Pesanan buat die.sorry to say.aku da x suka ko.sorry.

so.sekarang ni aku dah x suka sape2 ye Hasya.sume dah jadi duda aku.aku pon sudah menjadi janda.puas hati..haha.teruk kan aku.

0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA