i hate myself

tujuan aku buat entri ni bukan sebab apeape.aku rase dgn ini saje aku dpt brtau benda ni.Tajuk mmg macam aku x bersyukur.Okey!aku bukan benci diri aku.aku suka,aku bersyukur dgn hidup aku sekarang.aku cintakan hidup aku sekarang.mmg hidup aku terindah bg aku.tapi aku x suka dgn sifat aku.Yer mmg,aku mudah lemah,mudah takut,takut bile seseorang itu benci kan aku.takut lukakan hati orang lain.

Aku mengaku aku mudah minta maaf wlupon bukan salah aku.aku tak nak orang sisihkan aku.aku rela minta maaf sbb aku nk orang happy ngan aku.aku x nak org sakit hati ngan aku dan yg plg penting aku x nak orang benci aku dan orang sisihkan aku.yer aku tak kisah asalkan aku ada kawan.Aku berani beritahu pendapat aku tapi hanya BFF aku sahaja yg tau.aku mmg jenis pak turut yg hanya akan mengikut segala keputusan.aku mmg takut bila seseorang itu bergadoh.aku x nak orang x suka kan aku.itu lah aku.aku takut bila orang sisihkan aku.bile orang tanya keputusan aku,aku x jujur.aku hipokrit untuk mjaga hati orang tu sdgkan bukan itu yg aku mahu.

mmg sifat aku tu bangang kan.smpi bile aku kena jd camtu.tapi aku x de keberanian untuk mnjadi sekuat tu.aku tabik dgn kawan aku tapi aku tahu aku x boleh jd macam mereka sbb aku lemah,lembik.Aku nk jadi kuat,sggup berdepan apa-apa risiko.tapi aku tau aku x kan berani tanggung risiko sorang-sorang.aku x boleh hidup sorang diri.mmg aku anak mama.

p/s:ade otak fikir,ada akal nilai

YA Allah,berikanlah aku kekuatan untuk mejadi seorang yang kuat.Amin

0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA