hey!mulut kalau tak cibai sangat tak boleh ker?

saya tahu tajuk di atas amatlah kasar sekali untuk perempuan lemah lembut macam i untuk menulis.*ko pehal minah?Tapi i terpaksa.*stop it di.ok.Back to the point lah.okey.aku benci perempuan yang mulut macam cibai.Ya,agak kurangajar aku mengutuk perempuan sbb aku pon perempuan.Tapi aku ade reason mengapa aku ckp begitu.jap.huhu..saje ltk gambar sendiri sbb da lame x letak gambar i,i tau u rindukan i..*haha.gedik.okey,aku benci perempuan yg suka menokok tambah cerita.perempuan tu,layak ke mereka ni dpanggil perempuan,gadis.haha.Betina je layak KOT.*astaghfirullahalazim.

.aku mmg benci golongan ni sebab bile sesuatu kisah tu terjadi,kisah tu x de lah apeape.Namun sbb si DIA ini bercerita dgn org lain cerita nya lain,dia tambah itu,dia tambah ini.so bile orang lain dah salah faham.orang lain da buat andaian lain..Contoh situasi,ada orang slow talk ngan dia.Tapi dia cakap ngan orang lain orang ni marah dia.dan orang yang mendengar  tu cakap yg bukan2 sdgkan bukan itu kisah sebenarnya.tu ar cam cibai kan.Lepastu org yg dgr tu tokok tambah citer kt org lain.Last2 citer tu salah..Eeee,tau x sebab benda camni lah hal yg x de ape-ape boleh jadi kecoh.Itu sbb lah aku x suka org2 camni..Boleh berGADOH tau sbb halhal ni,salah sape?salah si BETINA mulut cibai tu lah..Sukesuke hati menokok tambah cerita.Berdosa tau..

Hope korang jgnlah jadi cam MULUT CIBAI.org share2 cerita,nk brtau.brtau lah tapi brtau la cerita yg sebenarnya.tak yah la suke tgk orang bergadoh..Grrr!itu lah satu sbb kenapa kadang2 lelaki tak suka perempuan.Perempuan2 yg camtu,ubah lah.Jangan sebab nila setitik,rosak susu sebelanga.*kan i dah berperibahasa.So,changed yourself!

p/s:di atas tu bukan jari tgh okey.i x pandai lg carutcarut ni*HAHA
p/s:aku bab bab lain x kesah,tapi bile mlibatkan parent,cikgu,BFF aku,aku angin wei.

hanya kamu yg boleh merubah diri kamu.bukan saya,die atau org lain tapi hanya KAMU.anda mampu mengubahnya

1 KOMENGG:

NAJ HEBAT said...

anda mampu mengubahnya..

iklan ape ye.. mcm pernah aku dengar, tp kat mane ye??

haha


babai!

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA