broken yourself before broken somebody


bila perempuan hancurkan kebahagiaan perempuan lain
perasaan korang bila anda di situasi di atas.

aku tak faham lah kenapa masih ada perempuan yang tergamak menghancurkan kebahagiaan kaum mereka sendiri demi kepuasan meraka.contohnya di sini
  • bila perempuan tu rampas BF orang tu
  • bila perempuan tu rampas suami orang tu
  • bila perempuan tu rampas kebahagiaan yg orang tu kecapi
aku lagilagi tak faham bila perampas tu merampas kebhagiaan kawan dia sendiri.dekat depan,bukan main baik tapi dengki dgn kawan dia.Backstabbers tau.KEJI kau tahu tak.aku tau setiap orang nak kecapi kebahagiaan.Tapi perlu ke kecapi kebhagiaan tu dgn merampas kebahgiaan orang lain.

macam lah dah x de benda lain smpi orang tu punya juga dia nak ambil.aku benci ar wei,golongan ni.korang tak malu ke.tolonglah.kesian kt orang lain.tolong lah berPERIKEMANUSIAAN sikit.jangan lah jadi berPERIBINATANG.

aku sentiasa berdoa supaya setiap kebahagiaan yang aku kecapi bukan di atas penderitaan orang lain.AMIN

0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA