I will back !

selamat hari guru kepada guru-guru di seluruh dunia termasuklah my mom.happy teacher's day.cikgu mazura,cikgu munirah.selamat hari guru jugak T____T.nape cikggu balik awal sgt.tak semsetinya gambar water colour,entri ni dituju buat cikgu seni jer.semua cikgu lah.Kepada semua-semua cikgu yg pernah mengajar saya.masuk kelas saya.bergurau senda bersama saya.terima kasih banyak-banyak.saya tahu jasa dan pengorbanan cikgu terlampau besar buat saya.Thank you very much.besok hari guru,CN,saya belikan hadiah untuk CN tau.Saya rasa dgn belajar bersungguh-sungguh sahaja lah saya boleh balas pngorbanan cikgu.so,besok hari sekolah,itu bermakna,kena offline.lagi 1 week PPT.doakan aku dpt jawab dgn sebaik mungkin.AMIN.5 A'S!wait for me!!!!

bye.mau off.nak belajar sbb nk balas pengorbanan cikgu*waklu =P

0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA