row-row the boat


huihuihui..sebelum tu boleh x,antara izlyn,tqah ngan hasya brtau ape yg terjadi sebenarnya ni..?huhu,sorang buat n3,sorang balas n3 balik..kalah peperangan nora danish ngan Fasha sanda..Ape masalah kau 3 orang..cube cerita cket!cepat salah sorang cerita kt aku..pasal kes semalam ker..?x yah ar gadohgadoh,pasal kawankawan pon mahu gadohgadoh ker..x malu ker..?*huhu..dyana<3effa..

harini pagipagi bangun pergi tusyen..best gile sbb orang ramai x de.die pon x de.*T__T.tapi tusyen arini gempak..siap main debat2 lagi..balik,siap-siap sbb nk pergi BB*bukit bintang lah..Err!i hate la..Huh,jammed..Kl kalau x jammed bkn KL ea..?huh,sampaisampai terus gi makan..sedap.lepastu pergi Sungei Wang..Jalan2 jer,cucicuci mata..abah ajak gi pavi..ushh!aku benci btol.aku benci sbb aku rimas dgn geng-geng lelaki yg ade kt sane..menyeramkan..pastu bile tgk orang nk tenungtenung plak*.ikot je lah gi pavi..Huh,merimaskan..ramai sgt budakbudak yg MENAKUTKAN..FREAK gile mereka.perkarangan Pavi sesak gile tadi sbb ade Xfm datang tapi aku takkesah pon..pukul 5.00 camtu,ajak abah pergi jalan TAR..ajak naik LRT..last2 naik bas..huhu..best what sekalisekala naik bas*batak..ye ar naik kereta jer..Berhenti dkt Central market,jalan2 kt situ.nk beli gelang..satu huruf rm 3..mahal mak oii!Jalan dr central market ke masjid india..huh!penat gile..sakit gile kaki aku smpi melecet..so bile melecet tu,aku pon suruh lah mak aku belikan aku selipar baru sbb kononkononNYA aku melecet sbb sandal tu..dapat lah WAGES!huhu..tinggi mak oii aku pilih..pastu hujan lebat gilegile smpi x leh jalan pon,aku ngan mama masuk kedai tudung beli tudung,huhu.murah gile kedai tu tapi x bnyak pilihan so aku pilih satu je shawl..lepastu solat kt masjid india and jalan ke jalan TAR..hari sabtu kn pasar malam so msti lah stuck giler..mmg ramai..terus je beli ice blended untuk preparation bile dahaga..makan kt opentable ni..*saya mmg kuat makan..lepastu jalan2..aku beli 2 shawl lagi maksudnya tadi jer aku da beli 3 shawl..beli je tapi jarang pakai..aku suka pasar malam ni sbb banyak choise cuba pasar malam kt seroja macam kt jalan TAR..tiap-tiap minggu aku dtg wei..naik bas balik dan kembali ke BB..mase tu da pukul 7.30..lg lah ramai gile orang.. lg2 kt pavi..ushhh!da kena jalan untuk smpi ke kereta lelaki banyak lagi kt depan MCd ngan kepala maybank tu..hushh!

aku benci ke BB sbb aku x nak orang pandang-pandang aku..aku benci orang..aku suka orang yg aku kenal jer..lagi2 lelaki..hush!lg lah aku x suke dorang tgk2..berdosa tau dorang klu tgk2 aku..aku bg Iwan AF8 ngan A.S je tgk aku*nk jugek!huhu..so d conclusion is aku x suke orang..noktah.

Mase nk balik mestilah jammed lagi..stuck lg kt jalan..tibe2 nmpk mamat naik motor ni cam tgh tukar-tukar nombor ngan orang yg dalam bas sebelah die..semangat betul mmbri nombor..*sempat lagi menggatal tu..aku dalam kereta da kutukkutuk da dorang tu.lepastu masa bas tu ade kt sebelah kitorang,mama suruhlah aku tgk perempuan tu cantik sgt ker.perempuan tu belah satu lagi..aku pandang lah atas sure lah x nmpk that'sgirl sbb die belah lain..tibe2 aku pandang atas,ade lelaki remaja camtu,pandang kt aku jugak,aku da blur..tibe2 lelaki tu panggil kawan die,due2 tgk aku pastu senyum..aku pon senyum balek pastu x tau ape jadi sbb kereta da bergerak..*nape lah aku balas senyuman mamat tu..hushh!da curang ngan Iwan AF8 ngan A.S<3

Balik terus pergi rumah mama Su sbb Nenek Aton da meninggal..Innalillah.AL-Fatihah..Arwah nenek Aton ni lah yg bela amar mase kecik dulu..bela aku jugak mase mama x balik sekolah lagi.Die da takde sekarang..t__t.
Ya Allah Ya Tuhanku,kau cucurilah rammat ke atas rohnya.Ampunilah segala dosa-dosanya dan tempatkannya ke golongan orang yang beriman

AMIN

0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA