Gua juga layan bola


Harini gua nak taip entri pasal bola.Ok.time bola je,kita guna kata ganti nama Gua okey.Biar rock sikit,Gua pon layan bola tau.Gua minat apa?Brazil,Argentina,Korea Selatan,Sepanyol,Portugal.Tu je,gua minat.Bila ada match yang tu mesti gua tengok.

Hari khamis haritu semua orang bajet-bajet tengok bola korea lawan argentina,semua sokong Argentina tapi aku tetap setia dengan Korea.Korea is still nombor one okey.HA-HA.Walaupun Messi tu jadi duta Lays*lari topik*banyak membantu Argentina dapatkan gol dan Argentina skor 4 gol aku tetap dengan Korea.Kenapa sebab Korea Asia kot.Aku still sokong Argentina if Argentina lawan dgn Negara lain tapi dgn korea aku choose korea lah.Sebab aku kagum tengok orang asia pon boleh masuk World Cup ok.Kenapa tak pilih jepun?sebab hati aku dah Love at First Sight kat Korea lah.Pemain Korea tak da lah handsome mana pon.Sun Yueng ni je handsome kot.Dah ar terrer.Imagine lah if pemain korea muka bajet stok Lee Min Ho,Suju,Shinee.Perghh!Wa cakap lu,jatuh saham Torres,Messi, Maradona, Christiano Ronaldo.Penuh je Africa dengan perempuan nanti.Jangan2 pengadil pun beri korea menang tanpa bertanding.HA-HA.

lee min ho Pictures, Images and Photos

Bakal Pemain Korea tahun 2030.Gua tipu !
Sun Yueng

Park Ji Sung.Kau minat korea juga ambik lah dia,Dia ni terrer,pemain MU tu

Ini Kaka.Dia pakai jersi No.10.Tau tak dia main untuk apa?Malaysia?Fikir sendiri lah
Ini Torres.Dulu Gua benci dia sebab selalu pakai cekak,sekarang dah suka balik dah.*winkwink
Inilah lionel Messi.Gua tengok dia ni tak da lah semessy mana.Dia ni nampak macam gemuk tapi kawal bola macam lipas kudung.Mana Christiano Ronaldo,gua malas nak promote kan dia kat sini sbb banyak scandal sgt(?).

Siryes gua tak sokong England langsung.Tak minat langsung.Lu nak minat,minat orang lain lah pele ke,rooney ke.Kalau tak nak juga,ada lagi sorang yang ko boleh minat,cepat scroll!

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Teruskan Usaha lu.Bawah ni stok baik punya
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Taraaaa !!!!Hansome tak abang Maradona kita.Lu nak,ambil lah.Sweet ni !agaga.

p/s;Gua harap korea,argentina,brazil,sepanyol dan portugal dapat bawa balik Trofi World Cup ok.Jangan hampakn gua.Kalau tak gua tukar ke pasukan Afrika Selatan (?)..HAHA.bukan dah kalah ke?

gambar-credit google


3 KOMENGG:

Anonymous said...

koen pliz.HAHA.dah desperate sgt ni

antuawe said...

hahha. terbaik la gambar terakhir tu.

untuk tudung murah2, sile terjah sini ye Awe's Little Shop

untuk saje2 blogwalking, sile terjah sini ye My So-called Life

Phantom said...

antu;haha.tu lah

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA