Menyesal aku minat peterpan~ Arggggghhh !

gambar-kapanlagi.com

Kau kenal tak mamat atas ni,hari ni kan aku tak da kerja sbb nak jaga tepi kain artis.Huhu,loser gila aku kan jaga tepi kain orang.KEHKEHKEH.orang lain dah lama buat,aku baru nak terhegeh-hegeh,Tengok gambar dia je,apa dalam fikiran kau,HA-HA.SKANDAL SEKS,..Keji oo perangai dia.Ini entri bukan aku nak bagi kau tgk video dia ,blog aku ni suci lagi ,mana boleh seks-seks ni. !HARAMMMM MM !!!!Huihui.Dulu aku minat peterpan ooo,minat sangat lagu-lagu mereka.Siryes,aku TERPEGUN terperanjat gila bila kata Aril Peterporn tu byk skandal seks.Nama bukan main sedap Nazril Irham,tapi GILA SEKS,aaper cerita ?menyesal aku minat kumpulan peterporn peterpan.Arghhh ! sesal dahulu berpendatan,sesal kemudian tidak guna[apa motif masuk peribahasa ni] Baca ni untuk tengok betapa gila + keji nya si Aril ni sini . Apa maksud peterporn ha ?sampai sekarang tak tau apa benda tuuu ?  Jom kita tengok lagi bukti kehodohan perangai Aril ni
“Setakat ini pihak kami telah menemui 32 buah video yang mana empat daripadanya adalah aksi dia dengan laki-laki,”baca lagi di beautifulnara
Aku ingat dia layan perempuan je,lelaki pon dia layan, jangan-jangan haiwan pon dia tibai..Perghh ! Dah s#$@a* sangat ke ?


Luna Maya

Pergggh!daripada aku buat dosa mengutuk panjang lebar baik aku berhenti.AstaghfirllahalazimBye,Daripada minat si Aril Peterporn tu baik aku minat



-
-
-
-
-
-
                                                                                 
           popcorn ~



9 KOMENGG:

White Girl said...

Saya juga menyesal =.=

White Girl said...

Saya juga menyesal =.=

zither said...

dan saya SANGATTT menyesall .

diyana said...

white girl,Zither;Tau x per

syue said...

haha. diyana diyana ;DD tak baik tau menyesal suka dia sebab kes dia ni. hahaha. as a fan, u should support him. (uiksss, bajet bagus je. kekekeke) hehh, tkde laa, gurau je ;p nafsu syahwat ARIEL PETERPORN kuat gilaaaaaaaa!

syahira ariff said...

sayang kan?
lagu2 dia dlm peterpan semua best
=[

diyana said...

syue;HAHA.ayat bukan main skema lg syue,mmg kuat ponpon !

syahira ariff;tu la pasal,lagu die sume bbest gilooo

miss lolly a.k.a luvfareda said...

still minat lagu meker.

tapi orgnya tak laaaaaaaaa

bellar0ssa said...

huhu xyah minat orgnye.hee..lagu je la..

tp xleh blah tu.dgn laki pon kot. geli geleman.

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA