Once upon a time

Adakah anda rse anda hOt?
 
seriously tidak

Ble kali terkhir sy mkn pizza?
 
selasa lepas

Lgu terakhir yg sy dgr?
 
 Cinta Sempurna dan lagu blog saya

Ape yg anda wat slaen menyelesaikn tag ni?

Concentrate layan benda ni

Slaen nme sndri, anda dipnggil nme ap?
 
yana . kakak .

tag ag 8 org.

tyqa
hasya
izlyn
nana
 
Siapakah org nO 1 kpd anda.

my BFF and my TERcrazy friend

Katakn sesuatu mengenai org nO 5.
 
Pelakon terhebat .Satu hari boleh ambil oscar tu,kan Nana
 
nO 3 ad hbungan ngn spe?
 
Ade Surya Akbar .Dia mmg jahat sebab ambil pakwe gua .Grr
 
bgaimne pula ngn nO 4.
 
Selalu kutuk orang dgn dia kt tusyen
opss  !

Pesanan buat org nO 6.
 
Selamat wujud !
Kta2 cinta utk org nO 2.
 
Hasya !thanx sebab buat sejarah dgn aku *what's that
Adkah nO 7 & 8 mempunyai persmaan?
 
 Ya kerana mereka berdua tidak wujud


Berikan 5 yg anda tau ttg org yg men-tag anda.
 
 
-dia lagi tua dari aku
-Dia perempuan sama dengan aku
-lagu kt blog dia Raffi ahmad & Laudya chintya bella - Jodoh ditangan Tuhan
-Blog dia comel
-Dia baik sebab tag kan aku
thank kakak 

Perasaan anda wat tag ni.

S.P.E.C.H.L.E.S.S
ade kena mengena ke spechless dengan jawab tag
 
Aku asyik jawab tag je sekarang ni .Dah tak da kerja lain ke .Thank ye .lain kali bagi banyak2 tag

0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA