Time for update . Ngeee

Time for update ! suka-suka .Hari ni last exam ppt .Best kot .Kesimpulan aku .Kalau ada pertandingan muka paling blur masa menjawab exam aku lah pemenangnya lagi-lagi sejarah tadi dengan math .Tak da sapa lah yang boleh chalenge*betul ke aku eja ni | keburukan muka aku .Alhamdulillah sebab exam dah habis .Sekarang ni sedang menunggu masa untuk meraung + menjerit = menangis masa dapat result nanti .Seri0us result aku nanti ..*tak nak ar cakap.Doa tu.Tadi kan gatal-gatal tangan nak edit blog nak kecikkan .Tiba-tiba blog jadi lain .Grr ! nasib baik ada buat back-up template .Kalau tak ,otw to maki blogspot lah jawabnya . Tadi jalan - jalan nampak benda ni .Terus ambil benda ni .So kalau korang nak join sekali ,tekan sini




 Sumpah
Aku benci Israel 

Dapat Award dan juga tag dari rakan sama-sama buat sejarah aku*ayat apa tu ? tHanx hasya .Masa untuk menjawab Tag pula

1. suka melukis tak?

I hate Drawing T__T
*because i don't know how to drawing

2. bosan bosan suka wat ape?

-noveling
-onlining
-sleeping
-watching
-crazyING*what's that ?


3. kenapa siput babi jalan lambat? haha :DD

Sebab Allah sudah menciptakannya utuk berjalan lambat .Wallahualam


4. cute tak orang yang bagi award nih? hahaha just kidding :)

no bcoz she is pretty =D

sebelum keluar tekan sini dulu atau tekan sini dan tekan sini,tekan tiga-tiga amat lah digalakkan


0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA