Saya mahu kecilkan paha saya !


Hye ! aku di sini ! Mesti korang boring,aku ni dah tak da keje je online .Aku pun rasa aku dah tak de keje !Online 24|7 .Huhu !Nanti bil mahal aku juga yang kena !Tengok gambar atas ni !gemuk kan.Tajuk tak boleh belah kan !Aku nak kurus !Aku tau korang baca pun dah geli .Ini kan pula aku yang menaip ni [baldi dah prepare dah kat sebelah ni]Ye ar !Aku tak rela badan aku dipampamdipam oleh lemak !Sekarang memang lah lemaklemak aku semua ada dekat paha dan betis aku yang dah macam batang kelapa tu.Lepas ni mesti dia pergi kat perut.pipi..Of koz badan aku dah tak macam biola dah macam tong drum dah nanti !Tak  nak !Sumpah,aku tak rela !Tapi kan macam ar boleh sehari aku tak makan !Semalam je,balik sekolah aku makan maggi goreng [tak sedap gila maggi goreng pasar malam tu,sedap lg mi sedap aku],Rangka ayam !Kira cepat berapa banyak kalori tu .Mak aku balik tusyen,pergi kedai kek beli chocolate banana dan 2 cheese tart buat aku*tapi aku tak makan pon malam tadi.Aku hanya tak makan malam je,lepas pukul 8 aku dah tak makan*kadang-kadang aku langgar juga pantang larang tu.Ynag paling aku malas bersenam,haritu target lepas subuh tak yah tidur,pergi round taman 3 kali !sambil tunggu nk tgk BBC.sigh,lepas subuh terus melingkar balik .So !Doakan lah ye aku exercise selalu !Dah tak tahan ar dengar ,pakcik,makcik,kaum kerabat semua cakap,Eh,eh Nana dah gemuk lah !OMG,sedih tau tak pakcik makcik nenek sekalian !

semalam tak de kejadah naik basikal pakai wedges !Sumpah gua gedik

0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA