Welcome Holiday

Photography Pictures, Images and Photos
Hye !Aku lagi .Sabar je la ye .Semalam 4 june 2010 tamat lah sesi persekolahan buat tahun 2010 penggal pertama 2010 .Datang sekolah,tak belajar langsung .Semak-semak paper,Alhamdulillah,tadi 3 subjek dapat,tigatiga memuaskan .Grrr ! BI,M3,SJ tak nak tau langsung,of koz hanncus*hope jgn lah .Lepas rehat,turun dewan,cikgu terang-terang folio GE0,selepas itu baca Yassin and balik.Bukan main semangat aku bawa buku-buku tgk2 tak belajar .Errrr T__T .dah la buku belambak.Welcome Holiday !Good bye school[alah 2 minggu jerp]Tak nak sekolah sbb tak rela nak tau result aku .Hope dapatlah A ,dapat B pon aku dah bersyukur sangatsangatsangatlah untuk subjek BI,MT,SJ .Amin.Doakan ye !Cuti kali ni tak pergi mana-mana,sedih bukan,tak de ar sedih sangat.Yang pergi bercuti tu,bagi keychain pun tak pe ea kat aku .Aku tau blog aku pelik sebab tak da header !aku dah buang dah code header,tgk betapa benci nya aku kt header.Blog ni ok ke x tak de header ni ?Bye!

 p/s;asafasa ,nak jumpa korang lah !Hey !en.bubu,gimam la ko!blah la kau !Frrr

6 KOMENGG:

Amir Syahir said...

cuti..............jgn baca buku..hhee

amira faqihah said...

happy cuti :D

syahira ariff said...

hee~
gud luck sayangs
sis pun tak suka dulu subjek sejarah
selalu dpt B
=]

Phantom said...

hiro:mst punya ! takut nk tunggu result je ni

Phantom said...

twinkle twinkle:oh !Thanx

Phantom said...

syahira ariff ;welcome to the club !sys

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA