Saya Sayang awak David Villa * wink-wink

Motif buat tajuk separa nak kena sepak apahal ? HAHA.Harini gua nak sambung cerita pasal bola . Tahniah kepada Netherlands dan Spain sebab dapat pergi final ! Berbaloi-baloi gua bangun pukul 3 pagi tgk Spain lawan German  haritu.Tapi gua tengok separuh masa pertama je .Tak da dalam list langsung lagi-lagi Netherlands tu .tAPI nak buat macam mana kan,dah rezeki dia .Spain memang lah sebab ramai yang kata dia menang .Cepat salahkan Paul si sotong yang fikir cute tu .Ramai -ramai jom kenduri kan dia .HAHA.Bawah ni kata-kata semangat aku mesej kat David Villa,Ok keadaan dia baik2 je di Afrika sana .Kepada peminat dia jangan risau okey sebab dia dah mesej gua tiap-tiap malam.Okey,dia punya kelab kipas yang perempuan boleh jelez dekat gua sekarang.[hebat gila gua reka cerita]
David Villa,saya sayang awak,saya sanggup tinggalkan torres sebab awak .So ,awak kena main betul-betul isnin ni,awak kan penjaring terbanyak setakat ni,so awak tak nak ke jaringkan gol awak ke -6 untuk buat spain kalahlan belanda isnin ni.Pliz,pliz,kalau tak saya tinggalkan awak [perasan nya awak ni DIYANA]
Jom kita cuci-cuci mata tengok suami gua yang superb kacak plus terrer .Suami kau ada ke dah gol kan 5 gol dalam FIFA 2010 ni ?





   Ye.Gua tahu dia lagi kacak dari Edward Cullen,itu memang FAKTA okey

Lu menyampah ea tengok dia,HAHA,Ok lah kita letak gambar Carles Puyol plak yang diskandalkan dgn gua kat sekolah.KEJI betul mamat tu nk menskandal-skandalkan aku pula

walaupun si Puyol ni agak kacak belambak juga orang nk buat rambut macam dia,tak handsome dia pun dia bawa Spain ke final,so jangan kutuk lebih-lebih







Gua tak tau Fernando Torres ni dah kahwin.Serious.

Frust gila sbb tinggalkan dia dulu
tapi nasib baik ada David Villa

dan jangan kau kata David Villa tu dah kahwin juga

Gua tak nak dengar


Dan tiba - tiba dia dah ada anak


Tapi wife dia cantikkk
Ollala Dominguez 

last-last
gambar David Villa

-
-
-
-
saya suka awak


bye,assalamualaikum

credit

4 KOMENGG:

syahira ariff said...

alamak
david villa tak bagitau ker yg dia dah kawen dengan saya?

hai hai madu
ekekekeke

bellar0ssa said...

huhu villa muke memang smartttt arh~

diyana said...

syahira ariff;hye masu but akak bini no 1 tw.bini tua.

diyana said...

bellar0ssa;mmg smartiess!!

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA