keamanan kini menjadi milik mutlak ku

Kuikui,waklu tajuk macam budak UPSR buat penulisan je,biasalah penulis blog ni otak dah biul sebab asyik MIA je.Hukhuk.Kan aku kan baru balik dari kampung,so memandangkan aku ni tak boleh duduk diam.aku ajaklah adik aku main game masa dalam kereta tu kan.memang haru lah kalau kitorang berdua main game.sorang kecik sorang besar.yang kecik tu mestilah aku okey,tak yah tanya dah.[sian mak aku dapat anak yang bersopan tak bermoral macam aku ni].So aku main - main lah,game pasal bola.Dia boleh tanya aku soalan yang merepek-repek yang aku yakin dia pon tak tau jawapan nya.dia tanya aku cassilas ada berapa adik beradik,dia tipu aku hidup-hidup Torres tu 21 tahun,dia kata David Villa tu jersi no 9,torres no 7,

So aku sebagai kakak yang baik,percaya lah apa yang dia tipu tu bulat-bulat,muka dia dah macam bangga jer,hukhuk,apa dia ingat aku ni bongok gila ke pasal bola lagi-lagi pasal Spain.Tehee,sekali aku terangkan terus apa sebenarnya,Ni pakai jersi berapa,Perghh,terdiam dia dan sekali lagi buat muka innocent dgn coolnya jawab,orang saja je nak test kau.Kah-kah,oi kau ingat aku ni buta bola ke,kalau kau nak kelentong pon kau tipu lah pasal Brazil.Kau cakap Felipe Milo tu duta Milo pon aku percaya tau.Ni kau nak tipu pasal Spain.i tak da lah kaki buta bola*hukhuk,BM aku teruk lah,tu lah tak tau nak cakap simpulan bahasa benda.Lalala





imagine cepat,Kaka main dalam WC macam ni,kalau dah macam
ni dia yang handsome camna lah pulak dengan Uncle Maradona.
ok otak aku memang biul,tadi kutuk Brazil sekarang nak jugak berangan ada anak dengan Kaka.Hukhuk,biar lah bukannya jadi kenyataan poonponn.T__T.See,aku dgn Kaka mmg tak boleh bersatu,kalau boleh bersatu msti comel je Baby ni.So korang yg dah kapel-kapel tu,pergi buat benda ni kalau baby tu tak comel,clash time tu juga.Huhu,

p/s;jangan tgk MU lwn Chelsea boring,keputusan terkini MU 1.Bye

1 KOMENGG:

mrnoble said...

kaka versi tua tak nmpk tua pon. mesti dia awet muda :p

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA