Raya ke - 8

Mood raya masih menebal lagi dalam diri aku.Memang pon.Beraya mengalahkan dah habis sekolah.Dah habis segala exam,homework sedangkan homework,folio satu benda pon aku tak sentuh lagi.kasut sekolah lagi.Jangan salahkan aku tapi salahkan RAYAAA !!!Ok memang salah aku ,Raya ke-8,mula-mula pergi reunion dulu kat rumah cikgu,Banyak ar juga budak SBP semua kembali ke pangkal jalan,ingatkan dah lupakan kawan lama.Lepastu beraya rumah kawan-kawan sampai putus selipar.Biasa ar tu kan !Sapa yang tak pernah?pengalaman indah tuuu!Penat gila aku bergambar harini,dah sikit-sikit'diyana,hasya pandang sini','diyana jom lah ambil gambar ngan aku'.Patah badan aku meliuk lentik.Aku ni pula dah lah over,ambil gambar semua tak nak bajet cara nyanyi lagu negaraku,tegak je.Ini aku sedekahkan sikit jer ! Bye,nak buat homework lah.

p/s;teruja ambil gambar sebab guna SLR*bukan aku punya .memang demand

7 KOMENGG:

kata kila said...

eekkekke.haruslah over tgkp gmbr:P

Husna AOmar said...

best gilaa kan raya ngn kkawan..
HAHA putus selipar. kalau usna slipar longgar , jalan mcm itik dah -.- dah la kasut flat. cikgu tegur pkai la heels or wedge lah. merepek , kang usna jalan mcm itik sakit punggung :P

alalal comel nye korg brgamba. jeles2 dah lah guna SLR.

Fatihah N. said...

woah :O
patutla gambar lawa ohh
pakai SLR , jeles niee

hamzah ian said...

cun ah member korang.. cun2..

ana said...

wah sakan berposing...duit raya banyak ke dapat thn ni?

miss lolly a.k.a luvfareda said...

fuyoooooooooooo. meletop possssssse

mat raye :)))

hamzah ian said...

hey.. skali lg dtg.. hehe

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA