Menunggu masa .

Exam dicepatkan pada 25 okt 2010 .Memang gempak ! dulu 8 nov,1 nov and 25 okt.Tolong jangan buat aku rasa nak cekik-cekik je pembuat jadual tu.Berita baik buat budak - budak yang tiap-tiap hari yang otak jenis cap kancil dan sememangnya malang semalang malangnya buat budak pemalas nak belajar lagi otak berkarat ni macam aku.
Memang susah lah wei bila otak berkarat last study macam nak mati bulan 7 haritu ,merdeka macam nak mati bulan 8,9,tiba-tiba kena belajar balik bulan 10 sedangkan hati ni meronta-ronta tak nak.Nak sental pon tak main kot pakai downy,tak tersental nya karat tu.paling cikai pakai clorox.
Time exam lah dugaan ,halangan,hasutan banyak gila datang.Baca 3 bab mata dah kuyu,pandang laptop maca kera dapat bunga.Cocok broadband,heaven.Tengok TV macam dapat LOTERI pulak rasanya,Tengok buku,macam nak mati.Dengan homework,folio nya lagi.Dengan kebatakan ketagihan nak tengok drama lagi.Belum habis exam lagi dah ada 4 drama korea  dalam list tunggu aku untuk habiskan.

p/s;beri aku kekuatan Ya Allah . Tolong jangan hasut aku kuat sangat !wahai hati,jiwa dan SYAITAN

0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA