Raya , Yeah this is last one

Perempuan ni tak cukup-cukup lagi ke beraya ek.Memang tak reti-reti berhenti.Malas nak membebel panjang-panjang,tengok gambar dah cukup tapi gambar sikit saja sebab orang yang bawa SLR semua pemalas nak upload gambar


sebelum pergi beraya wajib mengambil gambar bersama rakan kongsi yang sudi tumpangkan tempat tinggal,transport,bilik air,makanan,iron untuk beraya pada hari itu .Terima kasih juga sebab sanggup menemani berjalan kaki pada tengahari buta sambil pakai wedges 3 inci tengah jalan.Ada 1000 m kita jalan kan ?Yang pasti lagi jauh jarak antara Jalan TAR dengan Jalan Masjid India.Dari chow kit ke jalan TAR,mungkin.Wow,jauh juga kita jalan 



Sampai di rumah tuan rumah yang memakai shawl warna hijau itu.Wow,wow terima kasih di atas layanan yang hebat.Wow.Rumah dah lah cantik , makanan dah lah bermacam-macam .Bila masuk rumah dia ,dalam hati dah kata 'Wow,aku tercampak ke Bali ke ' .Bila pergi meja makan cakap lagi ' wow,aku dah masuk delifrance ke ,johny stemboat ke secret recipe ni  WOW' Memang batak sungguh,cuba kira berapa WOW

i know i eat too much,don't sue me * gaya bila orang kampung masuk rumah bandar

Wow aku ingat kan aku dah cukup kuat makan namun kembar saya lagi kuat makan .Gambar boleh merubah segalanya,Cheh.Aku rasa semua dah sedia maklum bila orang yang ada FB,ke benda ke bila pergi rumah orang lepas makan wajib buat apa .

Ye tangkap gambar . Aku tak tau macam mana anak sedara Randy Pangalila boleh tercampak di sini.Nama budak kecik ni Adam.Aku main sambar je budak ni suruh duduk atas riba lepastu paksa kawan ambik gambar.Kalau tak buat macamtu sampai bile-bila lah tak dapat bergambar dengan adam ni .[kawan cakap aku macam mak budak ni  *sigh*]

Teman gila saya .[ini hanya suku sahaja]Terima kasih kerana menceriakan hari saya pada 5 okt 2010



Macam kelakar bila tengok muka semua macam matured gila walhal umur baru 14 tapi muka dah macam 41.Cuba bayangkan bila umur 41 macam mana [?] Cool gila aku mengutukwalhal muka aku pon sebijik secetak

Hanya 7 gambar sahaja,ye lah orang-orang yang mengambil gambar guna camera yang famous sekarang ni pada hari itu semuanya macam pemalas gila je nak upload kan gambar .Orang-orang yang tak da SLR ni lah pula yang terhegeh-hegeh nak upload gambar walhal gambar ada 5 je.

pic-credit to izlyn,hasya,diyana

0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA