Contest;Jom CONTEST MUKA ITIK ITU CUN

Anda rasa sudah cukupkah muncung itik saya .[Saya yang membuat loser itu ]! Adakah anda pelik kenapa tiba-tiba tuan blog ini bertanya kan tentang muncung itik,adakah dia kempunan untuk makan rendang itik semasa raya aidilfitri haritu.Tidak-tidak !


anda nampak kan ini,ok kalau tak de contest ini tak danya tak memasal saya nak tanya pasal muncung itik okey . So kepada siapa -siapa yang berminat untuk menunjukkan bakat terpendam muncung itik korang tu yang dah lama simpan sebab takut kena bahan dengan orang lain,inilah masanya . berminat klik lah sini sini dan juga sini

Saya tau mungkin anda semua tak nampak sangat muncung saya di gambar itu,okey ini gambar nya yang mungkin saya pertaruhkan.
awak nampak tak muncung saya tu,saya rasa itu bukan muncung itik dah tu dah muncung bebek.kalau tak nampak juga saya tak tahu lah gambar apa yang nak diletakkan lagi.gambar spontan memang kelakar gila muka ni.
syafa dan kara
maaf anda mangsa tag saya lah

Kak Norul,pilih lah gambar mana yang akak nak ek,termasuk dua pulak.=D

0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA