kawan kecik - kecik

hye kawan besar-besar.Har har har.Macam kenal je gelak sapa tu.Hari ke 23 stilll beraya lagi.well orang malaysia,kalau beraya tak reti-reti stop.Kalau boleh lebih lagi,dilebih-lebihkan.Semalam beraya di rumah jiran lama,jiran masa aku umur 4 - 5 tahun.Oh kenangan gila.Dulu muka sememeh jer,badan besar,gemukhingus meleleh sampai mulut dihisapnya,ada dikesah.Pergi tadika sama-sama.Balik tadika sama-sama.sambut birthday sama-sama.Main petang sama-sama.ye ar dulu semua jiran aku lelaki.Adik aku pon lelaki,so aku pun kawan lah dengan lelaki.Tu sebab sekarang hormon pon macam tak betul je.tak da kena mengena pon.Dulu main rock oh,siap main dalam bilik lagi.Ye lah 4,5 tahun.Sekarang aku buat,terus mak aku panggil jais suruh nikah je terus.

Ok fine,9 tahun pon berlalu,aku 14,dia 15.Bhai,bhai,Ni aku cakap ni,Handsome oh dia sekarang.Pengakuan gedikikhlaslagijujur ni.Dah tak da dah muka selemping,muka debab,rambut belah tepi.Sekarang ni,dah lah tinggi melangit,rambut pacak kalah mamat korea,badan sekeping.Dah macam tiang eletrik dah oh aku pandang.

 So sekarang aku bangga ada kawan kecik-kecik macamtu.Macamtak caya je,wei,aku dulu kawan dengan mamat sememeh yang dah jadi mamat korea ker.HAHA
kepada ****, selamat berjaya dalam PMR anda,kalau terblank tiba-tiba sila ingat kenangan kecik-kecik dulu.Sila lah ingat apa yang cikgu kau ajar dulu .Bye .Terima kasih sebab jadi kawan aku kecik-kecik dulu.Dan kepada budak budak PMR yang lain,GOOD LUCK !
Aku berani buat entri pon sebab aku rasa kau tak baca blog aku KOT,kalau kau baca buat malu jer !



muka still tak berubah macam best pula kalau muka tiba-tiba bertukar kepada muka angelina jolie apa aku melalut tiba tiba ni [tak nak angeline jolie bersyukur dengan muka sendiri]

p/s;ini bukan kisah jatuh cinta balik dengan  anak jiran sebelah

1 KOMENGG:

syahira ariff said...

mesti hidung dia kembang baca entri ni

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA