Hadiah giweaway

GILA BERABAD BARU NAK TERHEGEH-HEGEH UPDATE
Hari tu aku ada lah join satu giweaway ni.First time join benda-benda macam tu dalam dunia maya ni.Bila cerita dengan my mom dia dah takut kan macam-macam dah.dia kata ada bom lah macam-macam lah.aku ni kan pula NAIF .yer NAIF,bold di situ,boleh percaya pulak.TETT,tipu je,mana ada aku percaya*tapi hati aku dah kecikbesarkecikbesar je.kehkeh. Sekali menang pula.Rezeki budak sekolah.kahkah
yeah ini bungkusan dia masa dapat tu.yang lain tak dapat upload sebab ini software punya komputer banyak pendengki sama aku . Coklat dia sedap.bawa pergi sekolah habis licin makan dengan kawan-kawan.Rezeki mesti dikongsi kan ?haha

p/s;kak teha buat lah contest lagi.HAHA

1 KOMENGG:

Teha Nur Fateha said...

thanks dik.. akak baru perasan la pasal entry ni.. =.=

kalau nk tempah coklat tu bagitau akak ek.kawan akak yg jual. ni blog die www.homemadechoc.com

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA