BerSABTU di Melaka =D

Yeah yeah aku pergi Melaka.Kenapa,mengapa dan bila ,dimana di Melaka ?Meh aku jawab satu persatu,=/

Kenapa pergi Melaka,
aku ikut mak aku bawak anak murid dia berombongan di Melaka.ANAK MITHALI =P

Mengapa Melaka
Mana lah aku tau,aku ikut je .Tanyalah guru penyelaras.Aku rasa sebab Melaka je banyak fasilitas-fasilitas untuk kanak-kanak ribena yang terbaik dan mungkin untuk memasukkan semangat patriotisme ke dalam diri masing2MELENTUR BULUH BIAR DARI REBUNGNYA.Oh yeah,sekali baca tak percaya kenapa ayat puitis sangat.ngeh ngeh 

BILA DI Melaka
Sabtu bersamaan 14 november.Tulah rugi tak pergi Melaka .orang ramai sangat.(?)

 Dimana di Melaka
Ke mana lagi tempat yang menarik untuk dilawati kalau bukan Zoo Melaka,Menara Taming Sari dan River Cruise.MAHKOTA PARADE SEKALI !!

Pergi Zoo,adoimak ai,ramai gila orang.Yang aku tak faham,budak sekolah menengah pon ada.Nak pergi melawat zoo jugak ke?Taming Sari tu jangan kata lah.Ramainya orang.Naik pusing-pusing turun.River cruise terbaik.Budak2 tu semua pergi bye-bye orang sekeliling,Korang memang mesra alam betul lah !Cukup tak penerangan tu,tak cukup kau layan gambar je lah.aku pon dah tak tau nak cakap apa dah =/ 


Di atas River Cruise.WEWITT,bersama salah seorang ahli ribena Rombongan

Benda paling aku tak yakin pakai adalah pakai SHAWL.'SIGH' 

Peneman duka dan lara sepanjang rombongan.Pstt,thanx tau teman akak pergi Mahkota Parade tadi,Rahsia tau

nama saya diyana.nama glamor Dee PHOTOGRAPHERR.Sekali KLIK 50 hinggit !CASH

'i love to Pictorial' 
WALAUPUN MUKA TAK CANTIKK !
sekian terima kasih  
Psttt,perasan tak tudung lain.Terima kasih kerana sanggup membaca Journal hidup aku di Melaka.Jasa anda dikenang.Choww Cendol Cincau =D

1 KOMENGG:

Melle Abadi said...

pernah jugak pergi melaka bercuti. vote istana melaka, HAR HAR

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA