Antara kerja-kerja yang aku berminat

Result SPM dah nak keluar.Aku risau. Eh tak-tak,perasaan aku biasa je.Aku kan cool.Budak hidung besar kena cool lagi satu aku bukan pon ambik SPM pon tahun lepas.Biasa lepas SPM,pergi mana2 kedai semua yang muda-muda je kerja.Yang comel-comel je.Yang kerja tersengih2 je.Ye lah baru kerja kan.Lepastu tahap kerja rajin gila.

Heyya,terima kasih terima kasih terima kasih yang follow,yang baca,yang termasuk dekat blog ni.Cepat jawab KASIH DITERIMA KASIH DITERIMA kuat-kuat depan laptop kau cepat ,Kita kawan kan ?

Malam ni Arsenal final lawan birmingham ke apabenda tah.Waaaaaaaaa,besok sekolah tak  dapat tengok.Abang-abang aku terutama Van Persie main baik-baik tau.Ingat adik kau di Malaysia ni.


Eheh sebelum tu . Tengok video sembur-sembur ni.


Video ni kejap pasal kompas .ajar guna iphone lak,jadi kakak last2 Tu dia Anwar Hadi . Grrr.dah macam orang gila dah aku tengok youtube gelak sorang2 .

Sambung topik ni,sebenarnya aku nak share kat korang nanti lepas SPM aku nak kerja kat mana.Malas lah nak duduk rumah je.Nak juga cari duit.Nada berwibawa lah ni.Kalau aku lepas SPM memang aku nak kerja kalau tak dapat PLKN lah.Tapi aku lepas SPM,mak aku dah awal2 nak hantar aku masuk kelas memandu .Pandu apa? Ok tak kisah,aku rasa nanti pandu lori pon aku nak belajar juga.Biasa ar tamak.Nak jugak aku drive semua benda.

Aku nak kerja dekat tempat yang tak ramai orang datang.Contohnya kedai esklusif lah sebab aku ni kan pemalu . * Tutup muka* . Lagi satu aku ni mood bukannya betul pon,kalau tiba-tiba bila dah ramai orang tu mood tak betul aku datang.Tak memasal je nanti kena.


1.Butik-butik baju.Guess,Esprit,Google semua tu aku layan je lah.Tapi time dia ada sale aku tukar kerja arh sebab time sale ramai orang.HAHAAAA!



2.Kedai kecantikan.Etude house contohnya,kalau tak pon body shop,MAC ke.
Mana tau kerja Etude tu tiba-tiba Lee Min Ho ada buat lawatan sambil belajar ke Malaysia nak tengok kedai tu kan.Sapa yang untung,aku jugakk !

4.Tak nak kerja kat kedai makan sebab ramai orang.Lagi satu,nanti aku asyik makan je.Dah lah aku ni kuat makan.

Salah satu sebab tak nak kerja dekat kedai makanan segera.Tergoda nafsu aku . Tak tahan,

KOPERASI,KEDAI BUKU
lagi scary nak kerja dekat situ.Tekanan tinggi orang nak cepat lah,nak fotostat depan belakang lah,
Erghh !

Kau tengok aku merencanakan masa depan aku.Masa depan lepas SPM.Kira masa depan lah jugak tu kan. OKBYE !

gambar-google

2 KOMENGG:

Anisa Hang Tuah said...

all the best dear!

Aleen Aiden said...

video 2 kool kan!hahah
pandai btul bedrama budak luthfi neh.

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA