Kembali ke pangkal jalan

Hyee BUDAKKK HIDUNGG BESARRRRRRR !!!

Sapa hidung besar,sapa,sapa.Meh tengok hidung sikittt ! Suka-suke je panggil orang hidung besarr ,hidung kau tu kecik sngt ke ? Haha.Sorry soryy !  i am sorry iam sorry (ikut  gaya Anwar Hadi).Wohoo,aku buat header baru.Sebenarnya tu transparent tapi apahal entah jadi macamtu.Sapa-sapa yang PRO header transparent bagi aku kod untuk buat dia jadi transparent .

Sebagai permulaan header tu aku tepek muka aku dulu.Nnti cuti bulan 3 nanti aku edit lagi.Letak gambar dia ni .Tengok bawah.Tengok Bawah !!!


Ewwwwwwww Korea.?Biarlahhh.

Besok sekolah,so aku akan kembali kepada jalan yang benar selepas memilih jalan yang salah sepanjang cuti raya cina ni.Kenapa gaya cakap semacam je wei,dah macam geng rombongan cik kiah je ni.Hehe.Biasa aku kan over.Tak maksud aku,aku akan kembali kepada gaya budak sekolah lah.Ye lah cuti ni sebiji macam budak tak sekolah.Teruk ar aku,tak rela wei result hancur sebab blog !

PMR
4/10/2011 - selasa
5/10/2011 - rabu
6/10/2011 - khamis
10/10/2011 - isnin
11/10/2011 - selasa 
credit-Azza
Jadual exam.Aphal lepas birthday aku.Tak boleh sambut birthday dengan bergembiraaaaa,Birthday dengan buku je lah nanti.

Semalam boleh pulak aku tengok bola Arsenal lawan Newcastle . Aku tengok match tu tak sampai seminit dah gol.Gila membara aku punya semangat.Arsenal the best ! Bila tengok dah 60 minit macamtu , 4-1 dah.Arghhh,aku ngantuk lagi satu aku rasa sah-sah lah Arsenal menang kan,kan.Siap buat timeline twitter poyo-poyo lagi.Tidur dengan feel lah ! Hambik kau sekali bangun tidur diorang seri . Menyesal peminat newcastle tu keluar stadium

ABANG ANGKAT BARU

Tapi aku lagi gila nak tengok match antara liverpool dengan chelsea . Nak tengok Torres tu berjaya ke tidak.Tapi besok sekolah pula.Sah-sah pukul 10 ,mak aku dah suruh aku tidur.Tak pe-tak pe tengok kat suratkhabar je lah atau pon sokerleaks je lah.Sedar diri budak sekolah .

Dush dush dush,ok lah korang ! Bye,Tak memasal baca entri merepek aku ni.Wuhuu,tolong doakan aku jadi kuat untukk study rajin-rajinn sampai habis PMR,jadi kuat untuk tolak godaan syaitan ni.

4 KOMENGG:

Anonymous said...

orang ganu ke kita nih? hehehe

amry said...

minat bola cik adik niii...saya kurang minat. hehehe

Phantom said...

tenang sudey

Wuuu,blur ni

amry

bola bestt

Azah Rahaman said...

ganu kita? sini kelate demo, wahahah, satu geng, oraite, amek jek k , asalkan bagi kredit suda, ngee, thanks dear ! gudluck ~

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA