Selamat Tahun baru cina . Mood raya aku tak da

Easy come easy go.Bla bla .Touch and go.smart tag and cash

Tengah aku menghayati lagu pak cik bruno mars dekat youtube yang tiba-tiba laju gila tu..tiba2 bunyi pang pung pang pung.Aku tengok jam,pukul 12.15 malam.Dahh aku dah cuak dah.Bunyi apa lah pulak tu.Aku ingat bunyi anak jiran aku tengah bergaduh berebut bilik air.Ketuk-ketuk pintu bilik air.Memang tak ada kerja betul budak-budak tu berebut bilik air.Rumah ada 3 bilik air tak kan ar nak berebut jamban yang satu tu je.Childishh ! Cehh

Pung pang pung pang.Bunyi lagi.Aku bukak twitter ,tengok orang lain tweet pasal raya.ah baru aku sedar tu bunyi mercun raya cina.Lame ar kau diyana.Tak memasal jiran aku pulak dpt nama.Jam-jam tu aku bukak tingkap bilik

Waaa,nak tengok mercun mercun.Tapi malangnya tak nampak.Bukan sahaja tak nampak mercun,hantu kak limah pon aku tak nampak.Haha,mulut cabol ! dia kejar kau betul2 padan muka.So malam itu,aku hanya dengar pung pang pung pang sahaja . Malam raya yang menyedihkan.Kehkeh.

So dikesempatan ini,saya ye saya iaitu pemilik blog budak hidung besar ni tapi dalam dunia sebenar hidung aku tak besar pon mancung sikit tu ada.nak mengucapakan selamat tahun baru cina kepada sesiapa yang menyambutnya.Smile alwayssssss tau raya-raya ni.Hehe.

Uncle yang aku selalu beli baju kat kedai dia pon tak bagi aku angpow lagi ni.Arghh.Bagi buah oren,aku buat fresh oren je la wei jawabnya.Bila kaum lain raya,apa ingat aku pon rasa feel raya ke.Sudah semstinya tidak,lebih lah tu,Cina raya,aku raya.India raya,aku raya,Christmas pon aku raya..Ok itu memang lebih.Tak sedar diri lah wei macamtu.

Raya aku diisi dengan buat homework setinggi bukit merah tu,Study sikit lah.Nak exam,nak exam.Tu je lah and selebihnya kejar trafik blog.Tu la smpi jadi antara blogger paling friendly tu.Time cuti je aku boleh cari trafik,time sekolah,aku terperangkap dalam trafik jam je  lah T___T.

1 KOMENGG:

tikuzza said...

haha..nice en3...by the way da polo u...jgn lupe polo sy k...

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA