Manusia # 1

Situasi 1

SI A : Wei,kau tak boleh macamni,kau kena hormatkan dia,kau kena bla bla bla

SI B : Arghh,kau mak aku ke nak nasihat-nasihat.Diri sendiri pon tak perfect,ada hati nak nasihatkan orang !

Orang macam ni memang layak je siku aku ni hinggap .Kalau asyik guna prinsip tu je,diri sendiri pon tak perfect ada hati nak nasihatkan orang,Memang sampai mati lah perangai kau tu macamtu . Tak salah untuk rendahkan ego untuk  mendengar nasihat orang .Assalamualaikum

6 KOMENGG:

lavea said...

yup...
xsalah kita dengar nasihat
lebih-lebih ke arah kebaikan
tapi tu lah manusia

Anisa Hang Tuah said...

iya..
turunkan keegoan

:D

melle amir said...

betul betul

Husna Lana said...

entri budak 15 tahun mcm entri budak U. matangg sangatt. keep it up adek ^^

HaNa Hani said...

org sukar trime pandgn org memg la kot
^_^

Far8 budak baik said...

alalala..aku tak suka nasihat kan org..tapi kutok membina pandai lahh..
hahahaha =p

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA