Cukup 2 minggu

Hye awak . Harini cukup 2 minggu cuti ,besok pukul 6 pagi mak saya akan mula kejut tapi aku biasalah mana reti bangun kalau tak pukul 6.30 .Lepastu sarung baju sekolah tengok muka kat cermin.Demm,sadisnya muka aku pakai baju sekolah lepas 2 minggu tak pakai .

Besok kena datang awal sekolah sebab orang kita kan memang jenis kalau pukul 7.30 buka,7.30 semua baru nak datang . So baik aku datang awall sebab cikgu lepas cuti 2 minggu ni semangat harimau rawrr diorang tu tinggi sikit.Rindu katanya nak marah budak-budak.Tak puas cuti lagi ni,nak cuti nak cuti.Heh,tak boleh ke cuti tambah lagi sebab kan terengganu menang semalam.Yeyer,saya tau saya duduk selangor tapi tahu tak semalam saya terpekik-pekik GANU GANU kat twitter ,Tak percaya nah link saya lepastu follow sekali .

Besok perhimpunan nyanyi lagu negaraku.Rindu lah pulak dekat cikgu,cikgu dengan ayahanda.Pengetua pengetua .Besok mesti dapat keputusan PPT .Aku  kalau bab-bab jawab periksa aku ok tapi result tak payahh lah.Takkk tertahann denn . Tak apalah,i already tried my best dan terima je lah result dengan hati yang terbuka .

Bukan tak nak sekolah,aku suka sekolah,aku sayang sekolah tapi bila sekolah mulalah ingat pasal PMR yang lagi berapa minggu tu je.Apa-apa pon suka ke tak suka aku kena hadapi jugak kan .So berdiri di atas paksi yang betul dan aku akan cuba menghadapi hari-hari mendatang dengan penuh senyuman.Haha.Heyyy sekollah,welkamm bekkk.Bekkk bekk,

Cukup 2 minggu saya cuti tapi semalam baru basuh kasut.

3 KOMENGG:

'AQILAH said...

rindu sekolah.

scya lollita said...

selamat bersekolah ;D

Hans Hanis said...

nasib cuti ku panjang lagi
hohohoho :-)

Juvana Episod 8

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA