Blogger picisan

Hey awak . Lama dah tak blogwalking blog orang ,lama dah tak menyemak dekat blog orang.Tapi bila tengok stats ada juga orang datang . Tengok follower bertambah . Awak tahu tak follower saya bertambah satu pon saya happy sebab saya dah lama tak datang blog orang . Saya tengok ada jugak view dekat stats saya pon happy sebab setahu saya bukan saya yang asik tekan F5 F5 dekat blog sendiri sampai ada view . Itu maksudnya alhamdulillah blog saya tak mati lagi . Alhamdulillah ada jugak pelawat 5-10 orang yang datang blog saya sehari .Saya bukan #retis ,saya hanya budak kecik umur limabelas yang tak ada sedara mara #retis pon .

Dulu saya sering kisah,saya kecewa tengok follower saya tak naik-naik.Stats saya tak sampai ratus hari-hari . Tapi sekarang walaupun follower saya naik 1,stats saya hanya <50 sehari saya gembira .Kalau kita tak rasa susah,macammana kita nak hargai kejayaan kita nanti ye dak . Cehh.

Tak tau kenapa saya sangat malas untuk merayap dari satu blog ke satu blog untuk menulis blogwalking Sekarang hanya bergantung pada takdir siapa yang terbuka blog ini . Bilalah saya nak kembali menjadi rajin seperti dulu yang lebih menghargai blog ini . Mungkin saya terlalu penat kerana selalu syok sendiri di blog ini .2 tahun bukannya jangka masa yang pendek dalam dunia blogging.Tapi kenapa saya rasa macam tak berguna je saya blogging selama 2 tahun ini .Tekan settinng,tekan basic tekan DELETE BLOG bukan penyelesaian yang terbaik.Tak akan delete blog ini,blog ini memori terindah,blog ini ohsem,blog ini hebat,blog ini hidup saya,blog ini boyfren saya.So saya kena kuatkan diri saya dan kembali berblogging seperti biasa . Saya cuba,saya cuba .

Kepada pembaca saya (Kalau ada ) saya berikan  Hadiah buat anda . Anda klik sekali saya hargai anda berkali-kali .Lepas klik tengok cermin dan anda akan dapati kecomelan anda meningkat. Saya Jantung Awak (I HEART YOU).

Berakit-rakit ke hulu,berenang-renang ke tepian,bersusah-susah dahulu,bersenang-senang kemudian
 p/s:Buat blog kena ada tujuan.

3 KOMENGG:

Anonymous said...

roman picisan

NAZ said...

nanti dah kaya sikit beli bot pula taw haha

intan.maisarah said...

huhu
tak pernah cek pun kat stats tu

haha

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA