Azam 2012 ?

Hai salam 1malaysia ,salam tahun baru,salam 3-2 hahahaha k budak MU jangan belasah aku .Biasalerrr bola tu kan bulat,pergi kejar 20 orang pulak nasib baik si Alex Ferguson tu tak masuk kejar bola tu sekali .So menang kalah itu perkara biasa dan akhir kata Hidup Arsenal ,Hidup Arsenal .

Pukul 12 malam tadi mulalah semua buat lawak Aku ni tak mandi setahun,aku ni tak makan setahun and yadda yadda .Lawak tahun baru katanyaaa k aku gelak lah jugak .


Malam tahun baru aku biasa , sama je setiap tahun .  lepak dataran merdeka,tunggu jam dekat bangunan abdul samad tu kan ,kan ? Dataran merdeka,The Curve,Dataran Putrajaya lagi lagi dan malangnya aku tak pergi pon semua tempat tu ,Den duduk rumah letak laptop atas riba pasang lagu 1d kuat-kuat main tumblr lepastu pukul 12 baru bukak TV tengok Fireworks . Naa every year sama je dan aku bahagia je,sihat je hidup je tak sambut kat luar .Orang kata tak sambut new year kat luar LOSER , oh yaaa ?? *nada sarkastik* Aku rasa aku WIN je duduk kat rumah .Tahun baru ke tak ke ,muka aku sama je,Heartless

Dah tahun baru ? kesah apa akuu,sambung nyanyi lagii ,keep reblog,reblog dan reblog

1/1/2012-12.00 a.m

Semangat tak siap prntscreen , twitter memang kwaghaja semalam memang.Time malam new year orang nak countdown kat twitter ler dia masalah.Bila twiter over capacity barulah semua sedar ada FB rupanya aku,ada FB ingatkan tak ada.Haha

Ni dah tahun baru ni semua dah berazam macam-macam . Hmm orang yang nama Azam pon jam-jam ni lah banyak kali tersedak dah asyik orang sebut je "Weh,apa azam kau""azam 2012" . Jadi orang yang bernama azam pon asyik tersedak-sedak nak tidur pon tak senang k lawak hambarrr .

Aku ni dulu yelah suka gila berazam yelah dulu kan aku macam kecik lagi so bila tengok orang azam aku pon sibuk lah nak berazam bagai . Zzzz azam ni semangatnya bulan 1 je lepastu semua lupa . Eh lek jangan marah aku tak cakap semua,kalau korang berazam dan korang memang berusaha untuk capai,teruskan berazam . 

Pada aku simple,setiap tahun azam aku untuk jadi lebih baik dari tahun sebelumnya .Kalau tahun ni cantik,comel tahun depan aku kena lebih cantik,lebih comel .HAHAHA tak tu contoh je tak zzz makin lama makin hodoh je aku ni . Aku nak jadi lebih baik dari tahun sebelumnya dari semua aspek ! Tu je azam aku,simple . Alhamdulillah lah aku tak pernah lagi berazam " AZaM titeww tahunn ni,kiteww nak lepakxx dekawt pavi tiap2 MinGgu,cari balak ramai-ramai,kitEww jugak nak try hisap rokok,orang kata coOolll. " . Annoying kan , zzz alhamdulillah aku bukan macamtu dan semoga aku tak jadi macamtu .

Eh ada lagi azam aku,kalau masa form 1-3 ,tetiap tahun target nak kumpul banyak A kan dalam exam .Hmm kali ini,target aku tak nak fail je lah .Tolonglah jangan fail . Fizik,Kimia,Bio,Add Math - tolonglah berbuat baik dengan aku,tolonglahh tak rela nak fail tauuu.Perempuan ni je lah azam dia,ramai je berazam macamni " Saya nak lebih kurus dan lebih tinggi pada tahun 2012 " /K aku pon azam tu jugak k itu mesti nak kurus nak tinggi.


Mungkin aku dah 16 tahun tapi aku tetap 15tahun selagi belum birthday aku dan yang paling penting aku tetap 5tahun di mata mama dan abah aku . -Diyana 2012
Hah ,aku buat ayat macamni kang,mulalah orang komen "Kau 5 tahun ? Habistu adik kau kan 5 tahun jugak,mana boleh macamtu " Satu je pesan aku pergilahh meninggallll zzz lantak aku lah nak buat ayat macamtu,parents aku anggap aku macamtu.kau nak buat lawak pon tak kelakar k !

 selamat tahun baru ! Zzz lantak ah aku dah lama tak tepek muka kan haha gambar tahun baru ni

Tak kisah lah azam korang panjang sampai tak cukup kertas,tak kisah lah azam nak panjat gunung everest ke nak beli tudung ariani ke apa ke ,kalau pungpangpungpang tak berusaha tak guna jugak ! Jangan jadikan azam tu sekadar azam, capai lah ia dengan berusaha bersungguh-sungguh . Semoga 2012 lebih baik dari 2011,InsyaAllah .Hidup Arsenal ! Haha nak jugakk . Salam !

1 KOMENGG:

budak penjara said...

tp ramai yg berazam smpai bulan 2 je..lps tu ilang dh azam dia..hehe

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA