6 hari lagi ~

Hai semua . Hai nama saya Diyana dan saya tahu itu . Memang mukadimah yang loser,harap maklum semua otak memang sudah lembab untuk membuat mukadimah .Yer memang saya rajin update blog sebab lepasni 5minggu sekali pon you all tak akan nampak saya update . Nak jadi dak-dak asrama yer nak jadi dak-dak basuh baju guna tangan wuuu ~ .

Barang-barang semua dah hampir 98% siap .Barang banyak gila ,Ya Allah aku tak tau lah apa aku bawak . Erghhhh satu almari agaknya aku angkut nanti nak pergi sana sewa lori bawak almari .

Baju,seluar,tudung,stoking k nak nama simpla PAKAIAN .
Pakaian yang akan dipakai selama 1 bulan kot entah i don't know bila boleh balik ,nanti kita tengok lah kepada kebaikan tuan pengetua nak lepaskan anakanda-anakanda nya .
Novel,handphone,laptop,camera .I will leave them for a month kot 
Hai mama,mohon jaga novel baik-baik tau .Jangan bagi orang pinjam,kalau nak pinjam jugak ,1 novel rm58 sehari .
Marilah mari pergi sekolah baru bersama-sama dengan baldi ~
Bawak baldi youu nasib baik gayung tak bawak sekali,getah paip semua .

Ohnana can you imagine kalau orang yang duduk asrama lepastu kena balik naik bas dengan nak mengangkat baldi bagai .Urghh tangan ada dua je mesti terkangkang nak survive ,Lorh diyana jangan nak gelak sangat lah kan ,kang mama suruh naik bas kang hehe.

Le toileteries 
 Saya pakai syampu bawang dan saya ok .Masa mula-mula dengar nama bawang kan saya macam Urghh why must bawang why kelakar kot .Halia,lengkuas tak ada .Belilah syampu lengkuas ,*flip hairs*.Syampu bawang ni lah yang boleh ngam dengan my hairs so pakai je lah .Hai taukey syampu bawang,mohon tukar duta k ,saya boleh jadi duta,gantikan Jackie Chan .Jackie Chan kan dah tua dah tak perlu syampu-syampu ni .


Semua dah selesai,tinggal sijil berhenti sekolah .Urghh kena menghadap kerani kerek macam boss tu .Dan rasanya bawak 3 beg kot .1 trolley bag letak baju,1 small trolley bag letak buku rujukan dan beg sekolah . Memang kena sewa lori pon ,perghhh mengalahkan nak pergi honeymoon . Oushh honeymoon ? Ohnana natang mende tu ? *pura-pura naif*

Tak reti basuh baju,tak reti menjahit . Ya Allah semua benda tak reti but i know i can do it .I know i can survive with hostel's life ~ .Doakan saya kuat,doakan saya tak homesick secara melampau. Byee ~

2 KOMENGG:

Husna AOmar said...

Dyana!!!!!!!!!!!!!!

take care!!!!!!!
Wuwwuwuuu i'm jelly kut here..
Blaja rajin2. You're very lucky tau :)

Nanti cuti mesti citer eh!
Hahak blum pegi dah pk cuti............,

amna said...

good luck, diyana.
be a good girl there tauu tauu

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA