Holiday lah sangat kan .

Hai semua .Harini dah sabtu besok dah ahad . Zzz lepastu isnin ahhh sebelum tempuh isnin kita kena tempuh ahad . Aku sukaaaa ahad suka sangat tapi memandangkan isnin tu sekolah k fine aku tak suka . Lailai besok nak balik asrama dah , gila ah gila tak puas cuti .Like seriouslyn cuti 9hari ni tak cukup,aku bukan tak bersyukur but memang tak cukup .Dengan homework yang bertan-tan tu .Haha memang hyperbola siap bertan-tan . Lepastu dengan folio ,lepastu dengan nak online,nak rehat lagi.Konklusinya tidak cukup .

So besok dah nak balik asrama dahhh . Kenyataannya aku rindu asrama .Sangat-sangat rindu .Rindu adik dorm tapi aku tak rindu sekolah . I mean aku rindu classmate but aku tak rindu belajar . Apahal tah semangat nak belajar hilang dibawa angin morib .Homework 85% siap,folio dah siap .Yeahhh aku pon speechless apahal homework aku boleh hampir siap ,selalunya memang pagi isnin nak sekolah lah baru buat .

Homework tu pon siap sebab aku menmbuat keputusan yang betul dengan balik kampung .Dekat kampung aku bawak segala macam homework .Dekat kampung mana ada internet kan so 24/7 aku dengan homework je lah tu sebab siap .Ingatkan yang lagi 15% tu nak sambung buat kat rumah ,memang tak lah kan .Balik rumah like srsly banyak gila godaan . Belajar ke barat,homework ke timur,aku ke selatan .LOL.

Semalam sempat lepak dengan kawan-kawan lama . Sangat-sangat best . Kitorang buat BBQ, lepak-lepak gelak-gelak cerita pasal sekolah memasing . Dan benda tu akan lagi gempak kalau semua datang .Yang tak datang tu korang no worry ke nanti kita lepak lagi .

Dah tengok gambar .Hmm good . Wey like srsly aku dah tak reti nak update blog .So abaikan je just anggap ni karangan UPSR yang dapat markah 25/30 . Haha markah nak tinggi je . Balik ni 6 minggu lagi baru balik .Gila lama .Ni buat aku nak nangis bawah bantal ni ,zzz dengan nak exam nya lagi . Gila gila gila tu sebab balik asrama je jerawat penuh . Tak pe lah 2 tahun je kot ,lepas dah dapat result gempak kita enjoy .Yeahhh sabar itu membawakan sesuatu . Sesuatu ? Yeah sesuatu like everything lah . Byee .

1 KOMENGG:

Anisa Hang Tuah said...

happening!

kak nis is rindu zaman study

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA