hobi ko memang mencurin telekung ke..?



Entri;Marah

*ini x de kena mengena dengan blogger yg comel

<blink>this is special dedicated to Budak sekolah aku</blink>

well,aku taktau nk describe ko orang yg macammmana lah

x kan lah telekung pon ko nk curi
maybe korang bukan kategori pencuri la
habis tu,klu guna barang orang tanpa izin tu pehal
lepas dah guna tu ko letak lah balik kt mana tempat yg ko ambil tu

aku x kesah ar ko nk pki telekung aku sbb aku tau telekung kau tu wangi tu sbb ar ko nk pki kan
tapi lepas dah pakai tu,ko letak ar kt mana ko ambil tu

ko tau x ko dah menyusahkan kau ngan geng aku

-kitorag terpaksa sembahyang guna telekung surau
-ktorang terpaksa cari dalam timbunan telekung yg tinggi tu
-kitorang terpaksa masok kelas lambat sebab korang punya kerja yg dianggap cetek tu
-aku terpaksa dengar kwana kau mencarut

apa ko tu miskin sgt ke sampai telekungg tu x leh bawa sendiri
jom ar,ikot kau gi mydin.beli telekung
berat sgt ke beg klu ko bawa telekung yg kau rasa x sampai 1kg tur..

da ar aku x tau ar korang ni camna
selama ni,9 bulan kau letak kt situ,aku & geng aku ltk kt ctu
ko x amik pon\

tolonglah wahai orang yg x de telekung tu
bawak ar dr rumah

6 KOMENGG:

qilah98 said...

die tu miskin sangatlah tuu

chipsmore said...

sila sila bawak telekung ;)

!? dya ?! said...

telekong dorg tekoyak gak eh...tu r kowt dorg gne telkong ko n da geng..

Diyana said...

qilah:haha

marahnya adik akak ni

Diyana said...

chipsmore:yeyer Cik Epal

x nk sponsr ke

Diyana said...

:dya:haha

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA