underwear sendirik pon kena mak jaga ker..?

sweeping Pictures, Images and Photos

-gambar curik-


sweeping Pictures, Images and Photos
-gambar curik-

mencari bini tu mestilah pandai menyapu ea,wahai kaum pria sumer..klu x pandai nyapu abis ar korang..rumah subhanAllah.
 


gambar untuk illusi sahaja
jgn buat benda ni
klu x mampu nk tanggung
anak orang
 
.arini sume student lepak  berkumpul kt dewan..kata je berkumpul tapi bising cam lepak jer..cam nk sepak jer diorang..bising jer,aku bising x pe ar..

tetiba kelas aku kena panggil,...siap berannouncement agi..perrgh,famous kejap T___T
ini memang kenyataan harini nama kena panggi jer
masalah disiplin..?x..aku kan baek
kena pegi satu kelas ni..amik report kad..yerghh..my result..memuaskan..puas

cekgu suroh pnyapu,aku kan pemalas..lagipon tecer x de pon pggil nama aku tok pnyapu(actually aku cover muka tadi supaya x dpanngil)

yeah aku x kena..selamat..

tgh sapu2 tetiba OMG

tgk2 ade


-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

hold on to your underwear Pictures, Images and Photos

   underwear k atau bahasa sentapnya 
spender

underwear Pictures, Images and Photos

aku tgk cam nk gelak guling2 pon ade


aku pon x tau ar sape yg sanggup angkat tu
pergh,aku rasa bapak x beragak sape owner spender tu
apa ar
 camna la benda tu leh terselit kt ctu


Masha Allah
aku malas nk komen lebeh2
jez aku pk sapenyer lah tu
umur bape taun
2 taun ker
(2 taun pki underwear ker)
 
 



  gambar2 ni hanya lah hiasan semata2
tiada kena mengena dgn toke underwear
 *kami rajen sweeping2 ni ea

kawan2 aku ni
nape..comel
perasan tol..x comel ea
 cantekk
 
thanx

0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA