HeyHey aku x percaya cinta*pengakuan jujur seorang gadis


Huh tajuk mengalahkan lagu Liyana Jasmay..Huh!class!Tujuan aku buat entri ni sbb kawan aku tanya aku.

Diyana,boleh tanya tak,diyana ni percaya ke tentang cinta2,couple2 ni.?macam Atiqah mmg lah,die da couple dah.diyana ni

Huh,kawan aku tanya aku soalan camni.aku x boleh jawab wei..hrmm,maybe die tanya aku soalan ni sbb aku nk cam malas je nk cakap psal lelaki2 ni kecuali Iwan AF8..Ye lah,die tgk aku ni cam ganas,keras jer kot..Yang sebenarnya wei,aku percaya cinta.Aku bukan nya cam lirik di atas ini.Heyhey aku x percaya cinta..Aku percaya bahawa cinta tu x indah seperti dipandang..Aku percaya bahwa cinta itu akan wujud di dalam setiap insan dan aku percaya dengan cinta macam2 konflik boleh berlaku di dalam persahabatan,keluarga.

Ok lah..Bukannya aku x suka sesiapa dalam dunia ni..Cuba baca link ni.lelakilelaki yg handsome x handsome ni lah agak bertuah lah..Orang x kenal aku.aku bukan jenis perempuan yg klu aku suka kt seseorang ni heboh satu dunia..Aku hanya beritahu seorangdua sahaja wei sapa yg aku suka..Kdang2 aku simpan sendiri tu lah sbb ramai yg ingat aku x de perasaan..Orang yg menjadi pendengar aku lah yg dgr keJIWANGAN aku tw..I mmg nampak keras tapi dalam hati i ada taman.Bukan taman mainan tapi taman bunga*ko ade..?

so di sini aku jelaskan AKU PERCAYA CINTA.AKU STRAIGHT DON'T BELOKBELOK..

0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA