Finally !

Photobucket

Akhirnya !Setelah penat aku mengedit blog ni,jadi lah dia seperti mana yang aku pinta-pinta selama ini ,Aku suka sangat muka baru blog ni ,nampak matang lah sikit .Aku tau blog aku tak cantik macam blog kau ,Tapi bagi aku ,blog aku tetap no 1 di hati ku ![GELI].Suka sangat tengok header di atas .Actually ,Itu aku letak code sebab kan aku dah buang header widget dalam blog aku .Tau tak de cantik mana sebab aku kan baru berjinak-jinak guna photoscape tu ar agak buruk tu .Huhu !Serious batak dengan photoscape ,hari ni je dah wat 2 slideshow ,Gambar di atas ni guna photoscape ar tu ,tulisan je picnik .Comei tak ?agagaga =DHey,aku dah ada banner,suka-suka je wat,tapi buruk gile,nak tgk sila scrool ke bawah blog .Ni tadi aku buat slide show,gambar kami lagi !Yang gambar dede tu pun aku buat guna photoscape juga . Hushh! da curang sama picnik oo,tapi font masih setia dengan picnik .Butang profile yang aku nak pun dah buat ,semua yang aku nak aku dah letak !Happy ooo !

Hye,saya watcha boo,muka saya dah wajah baru.badan saya dah bunga-bunga,saya tak suka bunga.Tak rock lah,saya nak badan cartoon tapi kan tuan saya ni gedikgedik nak letak badan bunga,nasib baik lah saya baik,kalau tak dah lama dah saya jammed kan blog dia,pastu kan header pon dia buang ,ade ka patut,kesian saya tak da kepala !dia mmg selfish,nasib baik lah dia dah letak gambar kat atas,tak da lah saya cacat sangat,gambar dia cantik,saya suka ada burung,kalau saya boring kan,boleh lah saya main dgn burung tu,tapi kan gambar tuan pon ada sibuk je,tak boleh la saya nak buat dosa bila dia tak de .Bye!saya nak pergi sebab tuan saya yang gedik tu ada
Kurangajar gila blog aku,kutuk aku ! APalah blog ni ,aku cik bukan tuan !


Photobucket

0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA