The memories

Hye all.Assalamualaikum.Oh ya,aku dah buang balik header aku bukan aku tiru Tyqa.Aku mmg dah lama dah tak de header ok sebelum Tyqa lagi.Yg aku letak pon gambar je.So tak de istilah sape tiru sape.Tadi reunion 6 USM.Boleh lah.Tak da lah tahap best sangat dan tak de lah sampai tahap boring nak mati.First,datang pukul 10.25 aku sampai.ade Effa dgn Aimi,Athirah.Tak tahan pergi rumah cikgu dan ambil barang.Reunion start pukul 11.30.Yang datang hanya 21 orang..Aku di lantik menjadi Siaraya.Haha,aku pon tak tau apa benda tu,nk tau pergi bukak kamus dewan edisi lapan lah.So automaticly Tyqa menjadi PA aku.So makan-makan,tu je.HAMBAR.Lelaki BLUR.Acap,Faris datang.Mamat 2 org yg dah lama tak jumpa je dtg yg lain tu budak2 yg da selalu contact lah.Nasib baik "monyet" tak dtg.Ada makna ok di sebalik monyet itu.Bukan dia monyet tp adalah.So candid time and BALEK.Time balik tu aku tyqa effa zarith ain tak balik lagi sbb nk kandid lagi.Pastu aku ngan Tyqa pgi 7E and so on.Take2 picture,Pukul 2 balik.Gambar tak de,internet lambat and muka aku semacam aliens.Bye
p/s;aphal ramai budak 6 S nk masuk BBST balek ?

0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA