Wait For Me !

Hye All.Assalamualikum.Sebelum aku membebel.Entri ni pasal novel tau.So,org yang tak minat novel tu mst boring gile.Entri ni penuh dengan novel,so korang yang tak suka novel terpaksa lah baca juga,Siryes,aku tak sabar oo nak dapat duit kutu bulan 7.RM 100 tu.Aku dah rancang dah nk beli ape.Semua novel okey !Tu lah dah tak da benda lain ke aku nak beli.Sekarang ni novel kt bawah2 ni lah yang dah ada kat kepala otak.Macam sekarang ni nak je jerit,mama jom pergi MPH sekarang !Tapi masalahnya itu semua hanya dalam mimpi ok.Aku mana ada duit nak borong 5 novel sekali gus.So diyana,keep waiting until this JULY ! cepatlah july oo,aku nak duit tu !

                          aA+bB novel idaman gila ni .
novel baru tapi aku tgk best.HAHA.4 sure korg tak faham
Tunas,sambungan aA+bB,so wajib lah baca kan
Tajuk dia je dah buat aku terangsang nak baca,lagipon aku dah pnh baca sikit2 dkt novel online
Ni pon novel 0nline.Tqa pon ada baca sikit.

Aku tau sekarang ni aku cerita semua ayat tunggang terbalik.Aku pun tak tau nape.4 sure korang tak faham punya benda kt atas tu .Asalka aku faham.Hey !Novel wait 4 me okey !Da..Grr!dah nk sekolah ea,x nak,aku takut result .
Tekan http://diyanasukasuka.blogspot.com..Background blog tu cantik kan,tapi ada byk lagi yg cantik2.okey !4 ur information itu blogger punya background  bukan aku yang edit code-code dia supaya jadi macamtu ok..Berita baik kepada semua orang yang nk blog cantik tapi tak reti main dengan code HTML,tu lah jawapan korang,Boleh pilih ko nak berapa sidebar,background sume nya superb cantik.So apa lagi,pergi lah cantikkan blog korang tanpa memeningkan kepala main code HTML.so x de alasan lagi kalau blog kurang menarik sebab blogger dah ada jawapannya,Cepat cantikkan blog korang.blog tu adalah blog untuk letak link-link korang yang nak exchange link ngan aku,so cepat bagi link korang kalau nak lah.

0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA