sakit pun tahu patuhi janji ,kau pula manusia ?

Hye awak ! Exam saya dah habis . So perasaan mesti lah happy + rindu dengan exam.*gedikkkk !,God !derita gila masa jawab paper sains tadi.Cepat bunuh aku sebab aku tak rela nak tahu result aku dan amat lah tak rela nak jumpa tuan pengetua ,So far,exam kali ni boleh lah still mahu membunuh  saya secara perlahan - lahan dan membuat saya macam nak berubah jadi baik je bila dapat result teruk . Ok,hari isnin haritu sebelum exam aku demam and aku doa supaya tak kena demam masa exam iaitu hari selasa rabu dan khamis dan harini superb je masa jawab paper last geografi badan dah semacam sejuk dan habis je exam.kringggg,saya telah menjadi kesejukan bagaikan takat beku 0 degree celcius ok ,memang lah aku tabik tahap menepati janji encik sakit ni .okey kepada manusia-manusia tu sila segan tahap memang dah tak boleh cover muka dengan buku dah  dengan encik sakit.Dia tahu menepati janji dan kita yang ada akal,fikiran apahal tak boleh tepati janji lagi-lagi janji yang kau buat sendiri.kesian okey lagi-lagi bab tak tepati janji untuk datang tepat masa dating okey*kidding okey !

p/s;ini bukan entri sapa makan cili terasa pedasnya tapi untuk peringatan semua lagi-lagi buat aku ni ~.Bye

2 KOMENGG:

mrnoble said...

skang ni demam lagi ke?

miss lolly a.k.a luvfareda said...

hoho~


xpe2. ada la tu hikmah sakit time exam. msti dapat superb rizat :)

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA