Kerm's Craft Giweaway

Hye . Tengok tajuk still Giweaway.Teheee,ok jangan salahkan aku bila dah terBATAK macam bila tengok semua giweaway semua aku macam teruja gila nak masuk macam budak 5 tahun yang baru dapat mainan.[?] ok saya dah merepek.Benda yang buat saya teruja nak join giweaway ni adalah sebab syarat dia yang mudah di tambah hadiah yang buat aku nak jerit * eeeeeeeeeee,comelnya.Serious,teringin gila craft yang comel lote ni sejak dulu lagi.Sape-sape nak join,tekan sini

Tapi memandangkan tiada orang yang kirikananatasbawah yang buat or jual benda ni,terpaksa membuatkan aku makan hati/kempunan.So pada aku dengan cara ini lah aku dapat merasa juga untuk ada craft tu,ok maksudnya tak da lah aku kempunan kalau kawan -kawan aku ada.

Jom kita selesaikan syarat-syaratnya.


1.bagi yg ada blog hendaklah follow blog "KERM'S CRAFT" ni yer...yg xde xper...*done
2.bagi yg ada blog..hendaklah membuat entry tentang giveaway ini n meninggalkan comment serta letak link entry yer..leh cik kerm follow kamu juga =) (jgn lupe copy gambar kt atas ni jugak yer)*done
3. bagi yg xde blog boleh drop komen kt bwh ni jugak n tinggalkan email anda sekali..*ada blog so tak payah
4.tarikh berlangsungnya giveaway ni adalah dari tarikh "27 JULY - 15 AUGUST"...selepas tu cik kerm akan announce pemenang...*harini 2 ogos lamacikkerm.blogspot.com lagi
Ok kepada tuan punya blog.Cik kerm,saya dah teruja sangat dah tengok craft tu,kalau orang lain semua berebut nak dapat tempat 1,tempat kedua pon saya tak kisah sebab saya dah memang fall in love lah dekat hadiah yang kedua tu.tapi kalau dapat yang pertama tu pon saya happy jugak.Kecil tapak tangan cik kerm,selebar kain fannel saya tadahkan.
p/s;bye tengah sakit kaki and nak godek-godek blog.Daa

1 KOMENGG:

syahira ariff said...

rajin betul dia join contest
semoga berjaya lalink~!!
=]

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA