Sticky Mode Entry baik punya !

CEHHH ! Minta semua belas ikhsan,skroll ke bawah kalau nak baca entri baru
Ini sticky mode entry
Tak faham ini entri melekit baik punya
Tak faham juga !
Kau skrol je ke bawah kalau nak baca entri baru !




p/s;tekan je play untuk feel yang LEBIH
-Amy Mastura,Setahun sekali
Assalamualaikum semua,aku Nur Diyana tuan punya blog ni nak ucapkan selamat hari raya,maaf zahir batin kepada kau orang semua .Tak kisah lah yang aku kenal ke tak ,yang penting aku nak minta maaf juga.Yang ada buat silap kat aku tu tak payah risau lah,aku dah maafkan dah ,tulus ikhlas dari hati*Cehhh !Ye lah mana lah tau selama ni ada tertulis benda yang tak sepatutnya,termerepek sorang-sorang.Terjeling ke terkutuk ke.senang cerita semua lah,aku nak minta maaf banyak-banyak dari hujung rambut hingga hujung kaki.Aku harap korang sudi lah maafkan aku yang Melukut di tepi gantang ni.kenapa makin nak raya makin bersastera ayat aku.Sempena raya ni aku pon ada kad raya,Tak yah ambil pon ! Haha,ini semua untuk korang OH ! Motif hitam sebab tahun lepas dah putih.Simple kan ?
SELAMAT HARI RAYA !!!
MAAF ZAHIR DAN BATIN

4 KOMENGG:

ana said...

selamat hari raya diana...balik mana raya tahun ni?

mrnoble said...

selamat hari raya aidilfitri!
maaf zahir batin :D

hamzah ian said...

oyeah...

miss lolly a.k.a luvfareda said...

salam aidilfitri budak hidung becar..
maaf zahir batin :)

ekeke.

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA