Cuti sekolah .

cuti sekolah mau habis sudah.thank you byk2 atas komen yang diberikan di dlaam blog ini.Waaa,baru aku tau banyak jugak orang suka bola kan sbb banyak orang cerita pasal bola jer kan.Biasa ar,aku nk kata lagi ni.Trend kan..Status FB pon semua dah buat love2 dekat nama pemain bola sepak .Alah,cool lah.aku pon camtu gak,gelabah je lebih aku ni.aku minat yang rambut merah2 tu.

Aku teruja okey macam dapat teddy bear tau bila tengok ada komen.walaupon aku tau korang komen aku sbb aku komen korang.Ceh,tak de lah.Certain je lah kan.Itulah namanya menghargai pengkomen.=DThanks tau !
Nak sekolah dah.Nak sekolah dah .Nak sekolah dah. Nak PMR dah.Nak PMR dah .
Wajib diBOLD kan PMR itu.Kawan2 baik pulak tgk semua dah buat status mula nak mendekatkan diri dengan buku.Mula nak couple forever dengan buku teks lepastu. PMR habis baru clash.Aku pula?Hanya baru mengenal2 dengan mathematics dan oh tak lupakan jugak pada buku sejarah.Tapi malangnya baru baca page 1 aku dah tutup mata.

Malas nak cite pasal PMR dah.Nanti tak lena tidur pulak malam ni sampai kena pakai bedak sejuk sbb tak boleh tidur.(Derr,apa tips kau tu,aku tak faham)Semua peralatan sekolah dari baju sekolah sampai ke alat tulis semua dah cukup dah.Memang perfect lah dan tak da ar nampak macam budak terbiar je aku bila firsrt day nanti.

T___T.kau baca je lah list ni.
  • Aku telah berjaya merabunkan mata aku mungkin tapi tak cek lagi lah.Waaaa,tak nak pakai cermin mata tak nak.Nanti masuk kelas kena duduk depan sekali dibawah penyakit rabun .Cikgu mesti paksa punya.
  • Kau tak payah nak bermuram durja pulak sapa suruh kau mengadap je.
  • Menjaga dua orang adik kandung .Jaga dua orang je tapi macam jaga 1 kandang kambing okey ! Tanya ar jiran aku sapa punya suara yang kuat memekik2 tiap2 hari.Konfem dia jawab rumah aku!
  • Berjaya menjadi penonton tegar drama melayu.Petang,cerita ni,malam ,cerita korea,lepastu cerita tu
SUA SUIR KEMONING betul kan !

kemas buku.buang buku lama.lupakan yang semalam.ingat yang harini

daripada banyak2 tu hanya ini sahaja yang diperlukan untuk PMR rupanya.Rupa2 nya buku yang aku simpan selama ni buku UPSR.
-tengok aku bukan main lagi semua nk beli yang form 1 smpi form 3 sbb malas nak bawak buku byk2.=F
tengah kemas2,jumpa akujanji UPSR.Ohh,muka dulu licin je.Budak tak matang lagi*sekarang ni matang sangat ar*

p/s:kamera handphone je tu.Tu la gambar macam nak x nak je.

4 KOMENGG:

Lucy S. said...

eh kau sebaya dgn adik aku lahh.

ahahaha. blajar rajin2. pasni peluk cium mandi pun dgn buku khennn. harusla!

Jemput datang jenguk blog yee ; "This is my story".

Anisa said...

selamat kembali ke sekolah yaaa

MR. SYAH said...

study smart tuk PMR ni yerk...

TheShida said...

gudluck tau! :)

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA