Sekolah

cuti sekolah hidup aku tak makan,tidur,tengok tv,online,menghabiskan movie yang tertunggak sudah sekian lama.Harini baru habis tengok You Again sahaja.'Oh kalau aku lah jadi macam Marni/Molly ke apadianamawatakutama dia tu lah kalau jumpa orang yang buli kaw kaw dengan aku masa sekolah dulu,bila ada can,memang aku buli balik dia habis-habissan.Oh itu sebab lah tak da orang yang buli aku.GrrrrRRR !Cuti ni memang tak da satu pon kerja berfaedah lah aku buat selain tolong mak di dapur,lipat kain,tumbuk bawang,sidai kain and memang kau pon tau kan apa kerja rumah kan.

Semalam dah start tusyen untuk tahun 2011,so akhirnya ada jugak something yang bagus untuk share bersama kawan2.Nanti orang lain pungpang sana sini cerita cuti sekolah,naik menara taming sari lah,panjat menara eiffel lah,daki gunung kinabalu lah,aku pon ada cerita gak nak cerita.Tiba2 je menyampuk aku cuti sekolah haritu aku pergi tusyen.Aku dah tau dah nanti kita belajar apa*RIAK!Tk da lah jadi katak bawah meja bawah kerusi kena pijak orang je nanti T___ T.Itu nak menunjukkan tahap tu lagi teruk dari katak bawah tempurung.

Baju sekolah.kasut sekolah.tudung sekolah.anak tudung sekolah.stoking sekolah juga sudah beli.tak lupa juga buat beg tadika,kah-kah-kah.aku kalau pakai beg sekolah tak pernah tetap.Seminggu aku akan tukar 2 beg,Tak yah fikir kayanya aku sebab setahun beli berapa beg,tak da maknanyaa.Tukar2 lah dengan beg tahun lepas,harini beg tahun ni,besok beg 2 tahun lepas.Minggu depan,random macamtu lagi dan kawan2 kau tak sedar pon itu bukan beg baru.

Tusyen tu masa cuti ni 2 kali seminggu.Pagi pulak tu.Minggu first memang lah aku tak datang sebab aku pergi cuti-cuti dengan family aku.Minggu kedua pulak,hari isnin (kelmarin) je aku datang.Selasa(Semalam) Aiyok saya kantoi bangun tidur lambat lah.Masa dekat tusyen tu ok lah,still ROCK je aku,tangan ni lah terketar2 nak tulis lepas 2 bulan tak menulis.sakit oh tangan.Feel rasa macam budak darjah satu balik cikgu ajar menulis sambil pegangkan tangan.Cikgu,pegang tangan saya boleh ??

ok aku dah tak tau nak Huha sana huha sini dekat blog ni.So,bye-bye ~

p/s:Cuba untuk menerima kenyataan dan bila kita terima kenyataan dan tetapkan balik,aku rasa happy dan tak danya rakus tamak gelojoh macam dulu lagi.Astaghfirllahalazim.

2 KOMENGG:

Husna AOmar said...

hahaha best nye diana pi tuisyen
ada jugak keje brfaedah =)

part tangan menggigil kaku semacam mmg cannot go la diyana! hakhak~

Miss AZ said...

sama lah.. i pun kalo cuti selalu makan tido on9 je 24 jam :D

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA