Laudya Chintya Bella yang comel dalam iklan Garnier.Bye-bye mata panda

Ya blog memang sudah tidak terurus bermenjak-menjak ni.Tapi bukan sebab internet mengada-ngada ni.Tak tak tapi sebab owner dia yang terambik gen gedik internet untuk peram entri dalam draft,Derr,aku tak tau nak hupdate apa lah.Tu bila sampai separuh entri ,otak tepu terus simpan dalam draft je tu.Anggaplah entri ni memang dah tak tau nak share apa dah ni.

Aku selsema lagi oh tapi ditambah dengan batuk jugal.Dah tiga minggu tu.Tapi pergi klinik tak nak.Sebab kan nanti doktor tu ambik jarum panjang cocok kitewww,kiteww tatott.Hahahahh,Slah masuk kelas mengeja dulu tu.So bila selsema deria bau dan rasa pon x de.So bila masuk toilet sekolah tak bau apa-apa yeay.bila makanan x sedap aku tak rasa jugak dan selamba je mencekik . Tapi yang parahnya bila Mama tanya bihun mama rasa apa.Dan kena jawab tak tau sebab akak pon tak dapat rasa macam mama jugak.Hehe.Ni namanya sakit berjemaah.



Abaikan bila start iklan ni ada iklan kicap ABC pulak.Video iklan garnier.Kalau kau bila channel tu iklan kau pergi channel lain pon iklan mesti kau pernah punya terjumpa video ni.Whoahh,tapi yang ni cakap indonesia.Aku dah cari dah tak da pon yang cakap melayu.So kau buat derk je lah dengan suara tu tengok muka sudah.comel je kakak angkat aku yang ke - 25 ni .like sister like sister.sejak bila ada like sister like sister ni.Gila aku ni.Memang sesuai lah dgn panda yang comel tu jugak.

Eye roll on ni aku pernah pakai ar gak sekali.Waa best.sejuk je time pakai tu.Tapi bukan aku punya lah.Terima kasih dekat Izlun yang sudi bagi budak batak ni pakai.Hehe.Bila aku pakai tu jam-jam je kawan aku yang lain tengok bawah mata aku pastu cakap

Eh,eh Eye Bag kau dah hilang lah
Haha,aku mana ada eye bag.

Aku pakai tu saja-saja je.Batak kan so mesti lah nakcuba.So gasak je lah ada eye bag ke tak da.Tapi kawan aku tak nak kalah gak,nak juga dia kata aku ada eyebag.Whatever ar wei,aku tau kau nak cakap produk tu berkesan.

kakak,jom kapel ?
Dia ni kan yang berlakon dalam cerita tasbih cinta tu.Kalau korang yang jenis pukul 2 sampai rumah je tak buka baju sekolah ke baju kerja ke apa lagi nak mandi terus duduk bukak TV3 tengok sinetron kenal lah sapa dia ni.Tapi aku tak ikut sangat cerita ni,sekolah sesi petang time tu.Tapi aku tau hero kedua cerita ni yang jahat tu handsome.*sengih gedik


Tapi sinetron apa ada hal kalau tak follow up,tengok langkah2 pon aku boleh faham dah cerita apa tu.Hehe,hebat tak aku.Tapi aku rasa ada yang lebih terrer tengok iklan je dah tau.

picture-Google

Ok fine bye.Entri tak da motif ni.Jumpa lagi minggu depannn ~ Salam

6 KOMENGG:

Mr. Swift said...

Hi Oreo!
Hehe. Ikut sini jugak la sebab ade bella! :)

Amni said...

sebabbbbbbbbbb..... cite dorang tu memang dah boleh diagak.. kan.. kan... hihihi

Un Phat Lee said...

gua lagi hensem gua rase.haha

tiafazunia said...

comel ah dye nehhh!

cik.shabah said...

comel si bella ni,he3 ;p

Phantom said...

@Mr swift

Thank

@ Amni

TU la pasal

@ Un phat lee

Haha =P

@tia

yeah,comell

@cik.shabah

tau x pe

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA