Twitter faham aku tu sebab aku sayang dia lebih

Twitter faham aku.Sekarang ni emosi aku tak betul.cakap dengan kawan,bukan tak nak percaya tapi pengalaman dulu cukup mengajar aku.kawan dua pula terlampau blur untuk faham.kawan tiga,dia cuba nak faham tapi salah faham.Fine,kalau camtu,kau berdiri kat tempat aku,kau lalui,harungi dan kau cakap apa yang kau rasa.

Aku tak diberi bakat untuk menulis lirik baik novel untuk luah apa yang aku rasa.Aku juga tak diberi keupayaan untuk luahkan apa yang aku rasa di depan orang yang aku bermasalah.Kalau diberi macamtu dah lama dah aku pergi depan dia dan cakap "gila kau ni annoying tau" lempang sekali dia dan blah.Puas ! Kalau aku dah besar mungkin juga aku boleh pergi mana-mana tempat untuk luahkan,buangkan,campakka, and bla bla segala benda tu.Tapi aku motor pon tak reti bawak lagi.

Tak semua faham kita kan ?

So orang yang bermasalah macam aku ni,buat twitter kau luahkan banyak-banyak.!Fine,tak ada apa2 pon jadi.Mengada-ngada je aku ni.

Bye.Perempuan biasa lah kan emosional je lebih sebenarnya tak ada apa-apa pun.Hehe.Tapi series,twitter je faham aku selain DIA dan my mama.Bestfriend aku jugak,korang faham aku kan ?

4 KOMENGG:

Unknown said...

betol2
aku sokong kaw
boleh maki puas2
hahaha

Nami said...

Aww, Twitter je faham kau :') Hubungan baik antara manusia dengan Twitter, cehh xD

Amiey White said...

hehe amiey baru wat twiter macam teruk je baru nak rasa itu sume T____T

Phantom said...

@akmalhilmi

yeah.geng !

@nami

Cehhh !

@Amiey White

kita pon br buat gak.X pe.Better late than never aite.Haha

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA