Berabad

Salam semua.Harini aku buka lah formspring sebab memang dah lama tak bukak lagipon internet comel harini.Ok soalan memang banyak sebab aku tak jawab dari tahun lepas.So ada lah 6 ratus camtu.Tak ada maknanya femes tu,itu soalan berabad tak jawab aku malas.Aku nak peram soalan tu.Hehe.Kalau nak tanya apa - apa tanya lah kat formspring aku tapi memang nak tunggu aku jawab tu lama.So kalau ada apa-apa tanya kat blog sudah.


Kau nak tanya tu tanya soalan yang menunjukkan kau tu sekolah . Tak yah tiba-tiba nak meroyan tak tentu pasal kata aku poyo,bajet tapi guna ANON.Der,muka mana der muka mana ?

Aku ushar - ushar ar soalan soalan yang dorang bagi.Hekhek,tiba-tiba jumpa ni.Dushh,loser betul aku piala suzuki tu dah habis dua bulan dah baru aku jumpa.Hehe,tak pe-tak pe.Dia tengah emo mungkin.Yang guna identiti pulak siap wish tahniah lagi.Ok memang comel.

Orang yang wish tu gila mesra alam wei.Dia tanya macam-macam soalan .Merepek gila soalan


  • Temen ceww lo yang cakep tapi suka kentut sembarangan adalah
  • temen cowo kamu yang lebih suka main boneka daripada sepak bola adalah
  • temenmu yang jarinya jempol semua adalah
  • temenmu yang kalo  bersin mukanya kyk belalalng kejepit adalah
  • temen lo yg udah gede tapi kelakuanyya masih kayak bocah adalah
  • temen lu yang suka/hobby garuk2 kelaminnya adalah
Soalan last tu gila.Gila aku nak faham bahasa indonesia.Bila soalan yang aku agak blur aku jawab dengan simbol smile aja.Kalau yang lain tu aku jawab GUA je sedangkan tak ada kena mengena pon.Hehe.Nampaknya kena lebih layan sinetron baru boleh faham ni.Haha
oke dah sekian tebak-tebakan dari gua n klo mau di jawab di jawab saja n klo kaga di delete saja n di ambil santai saja kawan jangan ngomel2 klo gua spam haha situ oke =.= (piece)
 Lepas dah banyak merepek,cakap macam ni pulak.Memang gelak ar baca soalan-soalan dia.Ok byee .Oh yeah,happy birthday to my adik .

5 KOMENGG:

haasyaa said...

Macam bodoh je kan orang Indon tu bagi soalan. Mintak penyepak betul T___T

Anisa Hang Tuah said...

dah lame tak melayan benda nih.
hee

Youhazreenda said...

awk di tag.sile jwb!hehe :D

Un Phat Lee said...

kah kah kah...lawak lah yang last tuh

cik.shabah said...

haha !ngekngok tol orang indon tu kannn ;)

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA