Pengakuan benar.Tak Tipu

Hey readers !I don't know how to type in malay now.Ahaks,bajet minah salih poyo ! Wei,minggu ni aku sangat sedih sebab aku tak tau nak sedihkan apa sebenarnya.Rindu kat blog ,tiap-tiap malam termimpi-mimpi .Dekat kelas ,pandang muka cikgu pun nampak blog kat muka cikgu.Tapi cikgu tak jadi Budak hidung Besar lah.Aku lah ! Aku yang berkuasa.Haha*gelak kejam.

Ok abaikan si Owner otak masuk air sungai  yang merepek malam jumaat ni.Eh malam sabtu.Weiii,aku dapat tag wei dapat tag wei dapat taggg ! Tau tak tag.Bila dah tak tau nak update apa,dapat tag pon teruja macam dapat jumpa Muslimah Mad.

Tajuk tu konon-kononnya berkaitan dengan tag ni lah.Aku jawab tag ni dengan jujur lah ni.Kawan-kawan-kawan.Sila tengok tag ni betul-betul biar berpinar biji mata kau sebab baca entri aku.Tag ini telah aku dapat dari kakak yang comel.Tak tekan link tu malam ni kau tidur mimpi blog ni.

Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?
Family,friends,money,


Benda yang terakhir korang beli menggunakan duit korang sendiri ?
underage lagi so segala perbelanjaan keluarga yang tanggung

Di mana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang?
Tempat tak tau.Depan menara eifel boleh tak.Haha,eja nama menara pon salah kot.Tema,ok aku tak tau.

Adakah korang sedang bercinta sekarang?
No !

Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
selamanya mungkin.Ehemehem

Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?
Sekolah sudah . i budak sekolah kan tapi masalahnya takda.

Novel / buku / majalah yang terakhir korang beli?
Hingga ke Akhirnya-Siti Nur Dhuha

Apakah nama penuh korang?
Nur Diyana Mohd Asri
Arghh,bukan janji diana dan juga bukan diana danielle
*Kononnya bajet hot

Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
kecik-abah dah besar MAMAAAAAA !

Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang?
Muslimah Mad,Hlovate

Adakah korang basuh baju korang sendiri?
TAK

Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?
aku tamak so semua tempat aku nak pergi.

Pilih salah satu, peluk atau cium?
Cium macam best je kan kan.

Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang
comel,nama yang unik,dia lahir tahun 1989

5 benda yang korang sangat-sangat sayang dalam hidup korang?
again
my family,my friends,my novels and magazine collection,my things

5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar? 
-What The Hell-Avril Lavigne
-Aisheteru-

Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
28 SEPTEMBER 1996*catit dalam kalendar cepat
dengan family kat rumah

5 orang blogger yang korang nk tag
-Tyqa
-izlyn
-Hasya
-nami
-nak ambikk

Cerita sikit blogger yang pertama korang tag
-Dia rasa dia cute tau tapi dia memang cute sikit pon.Buwekk,tyqa.
 
Aku memang dah tahap terharu sangat dah ni sambil ambik tisu lap air mata.Aku jawab tag ni macam jawab soalan science UPSR.Khusyuk tanpa mengangkat muka dari skrin.Tipuu.Terima kasih kepada akak Youhazreenda  
 
Nak tau hidup aku cek blog orang putih mat salleh aku tu.Byee ! besok ada tusyen pukul 8.45. 

0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA