Badminton

Hye dan selamat bersenang lenang pada hari ahad semua.

Ramai Orang benci ahad sebab besok isnin.Memang kesian ahad,sebab isnin dia jadi mangsa.Kepada yang blur apahal isnin dibenci tu sebab isnin sekolah,isnin kerja.Faham?Bagus.Tapi aku tak benci ahad,aku teruja sebab isnin sekolah.Wuhuu,sekolah lah sekolah best gilos.Tapi itu dulu,sekarang aku pon tak suka Ahad.

Kan dah cakap masa sekarang cepat.Bukan semalam ke cuti.Besok dah sekolah balik dah T___T . Abaikan perasaan sedih untuk sekolah sekarang kita kena happy.Wuhuu,it's party baby.oktak ada kena mengena.

Cuti sekolah ni aku asyik main badminton je.Betul,lagi-lagi masa aku menghilangkan diri tu sebenarnya aku balik kampung.Masa tu lagi lah pagi siang petang maghrib main badminton.Demam badminton ah tu.=P



Ceh,siap berdemam-demam lagi.Sebenarnya boleh terlampau menggila dengan badminton je sebab masa balik kampung tu aku tak bawa apa-apa pon balik tu.Handphone,MP3,laptop,novel,kamera,purse semua aku tak bawa.Pensilcase,homework pon aku tak bawa.Bawa pakaian je.Konon-kononya hari tanpa benda lain kecuali keluarga lah.ALOLO,cakap je pemalas.

Tapi adik aku bawa raket dan bulu tangkis.Wuuu,tengok TV dapat TV 3 dengan 2 je.Kau cakap dengan aku apa boleh buat lagi so tu sebab lah asyik membantai buku tangkis je,Lagi satu,cuti ni buat-buatlah benda berfaedah.Ini tak,makan kuat,pemalas,berat naik meraung.Annoying tau.



Adik aku Lee Chong Wei.Aku Muslim Ahmad tu sebab main dengan dia asyik kalah je.Err,muslim pandai defend je lah.Cuba Chong Wei jadi defend pulak.Tak tau lah macammana nak cakap.

Gambar main badminton tak ada sebab terlampau khusyuk bermain.Perghh,cakap je lah tak rela nak bergambar muka berpeluh-peluh

Tapi aku suka sukan tennis.Aku nak belajar main tennis,macam best je.Aku dah minta dah raket tapi tak tau ar .Kalau tak dapat,aku guna pelepah kelapa je lah bantai bola tennis.Aku memang tengah gilagila nak belajar main tennis sekarang ni


Tak rasa ke awesome.



Hye abang kita!

p/s:Kena exercise whoah,nanti baju dah tak muat nak pakai apa.Ada aku datang sekolah orang tak cam dah.

3 KOMENGG:

Anisa Hang Tuah said...

gambar last tu,
pakwe kite
hehe

melle. said...

gambar last pakwe semua orang, haha

irahehe said...

waw.waw.wawwwww! ada gambar muslim ahmad ngan datuk lee chong weiii..

fanatik kat dua2 tu. tapi lebih sket kat datuk lcw. XD

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA