Patah kaki .

Harini hari yang indah.Oh ya mungkin bagi kau tapi hidup aku bahagia je.Auchh,tak indah dan tak teruk .

Harini sekolah aku sibuk woh,segala macam manusia kau boleh nampak kat situ harini.Result keluar,latihan merentas desa,orang IPT nak promot IPT masing-masing.Tu la pasal rehat tepi longkang je.Mula-mula ingat nak menyibuk je dekat kakakabang senior tapi memandangkan terlampau banyak wartawan sekolah yang pegang kamera untuk kandid niat itu dibatalkan.Errr,tak rela oh muka besar-besar terpampang dalam majalah sekolah tengah ternganga.Lagi satu,tahun lepas tak ada senior yang best untuk diusha.lalala

Tahniah kepada abang saudara kesayanganku .Wuu,jam-jam tu sayang.9 A tu.Tahniah . Nanti kat kampung boleh lah bagi ceramah kecemerlangan kejayaan dekat saudara yang lain.Aku tak boleh bayangkan pagi raya dia bagi ceramah tentang kecemerlangan,Biar senang sikit badi cemerlang tu datang.

Harini pecah rekod kena denda berdiri kat depan.Ya Allah , kenangan indah tu . Harini juga latihan merentas desa.Aku ni tak sedar diri dah tau diri tu selsema demam nak jugak merentas taman-taman . Ye aku berlari sambil kesat hidung.Haha.Bila malam demam makin teruk,Perghh,lari memang best.Habis lari nak balik keluar pagar pon tak larat.kaki patah kaki patah

p/s:lidah aku kena gigit serangga.Bahaya tak ?

1 KOMENGG:

melle amir said...

aku fikir patah kaki betul2 tadi, cis

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA